Alla inlägg den 12 maj 2008

Av bfalk - 12 maj 2008 08:30


jag är onödigt trött nu.. har hostat hela natten, roande. helt otroligt att jag kom upp! kommer dock bara sitta som ett ufo idag, men så kan det vara ibland.


tjing!


uppt.

ush vad trött jag varit idag! och så har peruken nästan blåst bort, burrrrr. lisa kom vid lunch, det var iallafall lite roande. vi drog vid 2, hade nått fjantigt på skolan. då ringde jag chefen på lindgården som ville träffa mig, så jag åkte dit. skit nervös, men det tog typ 5 minuter bara. jag ska dit imorn och bli 'inskolad' och så får jag förhoppningsvis jobb där. det är bara och hålla tummarna så att säga.

när jag kom hem pluggade jag, sen så blev jag ännu mer trött så jag somnade vid 5 och vaknade halv 8 igen. käkade lite och kollade på 'det var en gång', snackat massa i telefon med roliga karlar har jag oxå, det var underhållande. och nu sitter jag här, lika trött som jag var imorse. funderar på att duscha och lägga mig i sängen.

hoppas jag inte hostar inatt, det är så dryyygt!


jaja, har inget mer vettigt att säga.


puss 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards