Alla inlägg den 14 maj 2008

Av bfalk - 14 maj 2008 09:03


igårnatt så vaknade jag av nått skumt, jag sov jätte hårt och så vaknade jag av att mamma står i rummet och ropar på mig och ger mig hostmedicin, hade tydligen hostat som en tok men jag hade inte vaknat av det. asskumt, så jag var ju tvungen att ta den där äckliga medicinen. men jag somnade om efter en stund så.


igår så lekte jag med christoffer på skolan, knäppte kort o sånt ba. hade bara 2 lektioner oxå.

efter skolan så åkte jag ner till stan, mötte mamma där. hon skulle kolla på smycken och där hittade jag ett par skit snygga skor, fick rabatt oxå för en knapp hade gått sönder, fast hon fixade den ändå. efter det så gick vi och åt en hamburgare, blev skit mätt. sånt är bra jobbigt ibland.

sen följde jag med henne när hon skulle handla sen tog vi bussen, som kördes av ett mongo tror jag, han var sååååå seg! jag blev nervös att jag skulle komma försent till lindgården, det hade ju inte varit så snyggt. men jag kom i tid iallafall. jag fick kläder och så visade tjejen mig runt och så. det var helt okej, jag skulle nog klara av att jobba där! :) hoppas att jag får jobb där ba.

när jag slutat så kom mamma och mötte mig vid sjukhuset och så gick vi hem. kollade på hemmafruarna och käkade lite, sen dushade jag och gick och la mig. jag toksomnade.

idag vaknade jag med världens nästäppa, jag tror jag användt nässprayen lite för länge.. så det kan gå!


nu sitter jag bara här, jag har just blivit klar och jag väntar bara på bussen. har en 2timmars lektion idag sen slutar vi. måste köpa färg till några jeans och kanske nått fint efter skolan om jag orkar ;o


puss!


uppt.

jag vet inte riktigt varför jag steg upp imorse, vi hade en lektion. som är sååååååååå seg, jag tycker synd om lärarn eftersom alla ser ut som ufon som vill därifrån.

han visade oss hur man masserar en rygg idag, jag tror mina tankar åkte iväg någonannanstans just då ja. christoffer pillade på min mobil och lisa på hennes, hon snackade om nån mäklare oxå. jag hängde inte alls med. 

när lektionen var slut så käkade vi, sen åkte jag och christoffer till stan. jag tvingade han att gå på stan med mig :) jag köpte färg till jeans, en tshirt och hårfärg till mama. nu kom jag på att jag inte fått tillbaka pengar för det ;o träffade gisse oxå, hon är bra söt!

efter ett tag blev jag less på att gå runt och det dåliga vädret så jag sa hejdå till min boyfriend (pojke+vän=boyfriend, annars tror väl alla att vi är ihop) och åkte hem. satte igång datorn och började skriva om judar, blev faktiskt klar även fast det tog några timmar. jag blev intresserad av andra saker som bdb och att linn ska tappa sin rygg.

just det, chifen ringe mig idag oxå, ska nog jobba lite nästa vecka på lindgården. trevlans! får in några stålars oxå, det är alltid lika kul. självklart så hoppas jag på sommarjobbet oxå!


nu har jag tok ont i nacken, måste nog göra nått annat nu.


tjing! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards