Alla inlägg den 18 maj 2008

Av bfalk - 18 maj 2008 17:29


träffade linn på ica nyss.

vår konversation:


Linn:- Det är utgång på fredag!
Bella:- Jahaja.

Linn:- Och du ska med!

Bella:- Aha..

och så kommer mamma mitt i:- Ska du ut på fredag?

Bella:- Ja, det verkar så.


och så var fredagen bestämd!

haha, ganska så underhållande :'D

Av bfalk - 18 maj 2008 16:10


min såkallade 'vita' helg blev inte så vit. fan, jag misslyckades totalt! men inte är jag bitter över det.


i fredags så var jag otroligt seg. pontus, en gammal vän som numera bor i stockholm var i sundsvall och ville att jag skulle komma till skönsberg och hänga med han och hans kompis som han bodde hos. jag hade ju jätte ont i kroppen så jag var inte så pepp, men tog på mig ett par jeans och slängde ner 2 cider i väskan sen åkte jag dit. var bara där en stund sen så åkte vi till östermalm till någon tjej som pratade skånska, jag förstog inget. där blev det grogg osv. kom ner till stan, där var det dött. såg massa människor jag inte ville se, det är ju mindre kul. 

jag och pontus GICK till skönsberg, bra gjort av mig! kom väl hem till hans kompis vid 2 eller nått, jag försökte sova men det gick inge vidare med en näsa som är täppt. jag ville prata men det ville inte pontus. men tillsslut så halvsov jag, då vaknar jag av att henke ligger på oss och är jätte tung. han typ halvdäckar på oss, men jag kastar ner han på golvet. sen bjuder han hem massa folk och har efterfest. jag var ganska sliten när jag bara fick sova ett par timmar :| menmen, så det kan gå! det är bara att köra vidare.


lördagen kom jag hem halv 1, käkade, pratade med rikard, dushade och fixade mig. såg lite på 'good luck chuck' men hann inte se klart den för jag skulle ner på stan och käka med mamma på dallan! :) jag kom dit, sen kom mamma och så käkade vi och sådär. uffe d kom oxå (min gudfars bästa kompis), han var så otroligt rolig, jag och mamma bara skrattade hela kvällen! efter ett antal cidrar/annat så kom magnus och hämtade oss, men just innan det så träffade jag en kompis som ville att jag skulle hänga med ut på krogen.. så ja, det blev ju som det blev. åkte hem och fixade mig och sen ner på stan igen. men fick vänta lite på han så jag gick hem till uffe och kollade på hockeyn. han hade väääärsta stora lägenheten, blev ganska avis. 

sen gick jag till dallan och hängde med grabbar, bland annat några av micke's kompisar. sen gick vi till irish, träffade emil och jerry där, men inte en ända brud. var där ett tag, blev bjuden på öl oxå. men sen fick jag så tok ont i min mage, jag kunde knappt stå. har inte haft så ont på länge nu, så jag hörde av mig till magnus som kom och skjutsade hem mig. det tackar jag för. när jag kom hem satt mamma och rikard uppe, satt med dom ett tag men sen toksomnade jag i sängen. det var otroligt skönt!


idag vaknade jag vid halv 1, satte mig här sen käkade jag och dushade. har väntat på att seg mamma ska bli klar så vi kan gå till ica nån gång. nu verkar det som att hon är på gång. ska inhandla chips och dipp inför kvällen, jag har massa nya filmer som jag tänkte kolla på. det står i tidningen att betnèr ska vara med i parlamentet ikväll oxå, så hoppas på det! 

det har verkligen varit en killpolare helg för mig, det har varit otroligt roligt. mina killkompisar är the shit! helst christoffer, som jag har kommit ännu närmare än förut <3 

helgen har varit great!


peace and love

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards