Alla inlägg den 19 maj 2008

Av bfalk - 19 maj 2008 14:51


imorse ringde min klocka, jag stängde nog av den eftersom jag vaknade vid tolv idag. jag är bra ^^ när jag kollade på mobilen när jag vaknade så hade jag typ 20 missade samtal + sms, haha. tur att man blir saknad! :)

jag kunde inte sova inatt, det kanske var därför jag var så helt borta imorse. kollade på 'tusenbröder - återkomsten' inatt, underbaaar. jag blev jätte sugen på att beställa hem alla säsonger, serien var ju bäst! men det blir nog efter sthlm, om jag har några pengar efter det :o

kul att jag inte fick tag på chifen innan hon gick på semester, nu kommer jag säkert inte få nått jobb. ssssssssug. men det löser sig nog, hoppas jag på.


idag har jag inte gjort nått vettigt alls, bara lyssnat på musik och så. när mamma kommer hem måste hon hjälpa mig med en uppgift, sen vet jag inte vad som händer.


tjing! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards