Alla inlägg den 21 maj 2008

Av bfalk - 21 maj 2008 20:21


onsdagar är så dryga, jag är alltid jätte trött och det går segt i skolan, trots att vi bara har två lektioner.

det var grått väder ute oxå, då blir jag seg av det.

när jag slutat så åkte jag hem, sov en stund sen började jag tvätta. linn har terrat mig hela tiden på msn om öl, jorå..

matte kom förbi en sväng med alla mina filmer, nu skulle det ju vara bra att ha en dvd som kan ta brända skivor. vi får alltid dom dåligaste sakerna >.<

har även skurat råttburen och sytt några saker som var lite trasiga. skulle ha gjort en skoluppgift oxå, men det orkade jag inte med. får ta det nån annan dag!


är trött nu med, har varit det hela dan. ganska drygt! idag hade jag inte mycket att skriva, nu ska jag duscha och sen är det grey's, det ska bli kul att titta på alla snyggingar igen :]

imorn ska jag vara med söt gisse, woho! <3 


pusss


det bästa idag: behnood trodde att håret växte från skallbenet :'D

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards