Alla inlägg den 26 maj 2008

Av bfalk - 26 maj 2008 18:43


eller är det sunday? eller va? nej, jag kan inte den låten. och nej, jag är inte in love. men det skulle vara bra mysigt! synd att jag bara hittar inavel som visar sig vara riktiga puckon. eller, ja nått sånt. nog om det!

var ganska pigg idag när jag vaknade, ohmygod! men sen blev jag trött igen. vaknade av att rikard (som vanligt) pratar as högt och totalt glömmer bort att klockan är 6 på morgonen och att jag ligger och sover, han vet att jag älskar att sova men ändå ska han störa min prinsess sömn. suck. men somnade om iallafall, snoozade en stund, trodde att jag hade försovit mig, sprang upp för att märka att jag inte hade det utan att jag bara hade sovit 10 minuter efter att klockan ringt. så jag kunde ta det lugnt. jag blev tillomed klar typ en halvtimme innan bussen skulle gå!


första lektionen var vård, ganska segt att ha 1timme och 45 minuter av det på måndag. menmen, hade genomgång och såg någon film om brännskador, läskigt. sen lunch, sen prov. som jag inte alls hade tänkt på, hade inte direkt pluggat men svarade på två frågor, woho! det ska inte alltid gå lätt och man har inte alltid orken till att plugga. jag satt där en stund men sen tog jag några papper vi skulle läsa tills imorn och sen åkte jag hem. var hemma en stund, sen åkte jag till stan igen och mötte brorsan och gisse :) dom var på dryg humör mot varandra, och det är ganska roande. det är alltid roligt att skratta :D men dock så hamnade jag imellan och skulle 'välja', haha, så fult.

vi gick på ica och handlade fika bröd + dricka, gick hem till gisse en stund. jag snodde med mig hennes kamera och 3 filmer, yeeey. sen åkte jag och micke till mormor. hon var jätte glad och söt idag, världens bästa! <3 det var jätte kul att träffa henne igen och hon var nog det över att träffa oss. satt där och pratade och fikade lite, efter någon timme så drog vi. hon stog på balkongen och vinkade av oss, haha, as sött!


kom hem vid halv 6, gjorde iordning mat och käkade det och nu sitter jag här. försöker skriva så mycket som möjligt eftersom alla inlägg blir så korta har jag märkt, bara inte texten försvinner denna gång oxå. då får jag ett psykbryt.

snart bär det av till sthlm oxå, det ska bli riktigt kul! vi ska bo hos min kusib magnus och hans fruga + 2 barn. jag har bara träffat ena barnet (dennis) och han är skit gullig! han och jag brukar jämt bli bästisar när vi träffas, så hoppas det blir så denna gång oxå.


nu ropar morsan, måste dra!


puss


nej, just det. det var ju friday i'm in love.. hihi. 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards