Alla inlägg den 27 maj 2008

Av bfalk - 27 maj 2008 18:03


idag var jag jätte seg, jag tänkte inte kliva upp men jag lyckades ändå! jag blev klar ganska fort idag oxå, så jag fick underhålla mig själv genom att knäppa kort, det kan vara kul det oxå.

har inte gjort så mycket i skolan idag, det är skönt. det har varit fint väder oxå, det blir man glad av!

just innan vi skulle dra från skolan så måste en viss person irritera mig till max, såklart så ska man 'diskutera' och hålla på. jag fattar inte, vissa saker är så töntiga så man inte ens behöver prata om, man tycker om olika saker och that's it. men nej, tydligen inte ;p men lugnade ner mig efter ett tag. efter skolan så gick jag och christoffer på staden, jag inhandlade en mascara och 2 tröjor :) jag som inte skulle handla nått innan sthlm, det gick ju braaa. sen satte vi oss på en bänk och glassade i solen bara, jag hittade en kupong på chicky bits '2 för 1', så vi bestämde oss för att käka det. och så kom krullis och han ville oxå käka, så vi drog alla tre. det var väldans trevligt och gott! mamma ringde då oxå, hon hade pratat med chifen på lindgården som hade frågat om jag fortfarande ville ha sommarjobb och mamma sa ja, och då skulle hon skicka schema till mig, det ska bli kul att få tjäna lite pengar. jag trodde inte att jag skulle få jobba i sommar, men det löste sig tillslut. tack och bock!

efter att vi ätit så satt vi där och pratade en stund sen så drog jag hem.

då satte jag mig ute och gjorde en skoluppgift, tänkte skriva den på datorn och skicka den till läraren, annars är det stor chans att jag glömmer att skriva ut den imorn.

just det, blev lite glad igår när pontus bara ringde sådär och sa hej, jag fick berätta allt som hände i fotbollen, det var roande ^^ och idag ringde robin bara sådär och sa hej, det är alltid kul när folk gör så! :) 


nu har jag inget mer att skriva!


tjing!



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards