Alla inlägg den 28 maj 2008

Av bfalk - 28 maj 2008 12:54


ojoj, vad veckan har gått fort! värsta skönt.

idag har det varit en bra dag, endast en lektion i vård sen så skrev jag en uppgift i friskvården sen fick vi sluta! jag skulle lägga in lite pengar på banken efter skolan och då följde christoffer gubben med :) det var sjyrre. sen gick jag på hemköp och köpte lunch tills imorn. det ska bli riktigt kul att lämna sundsvall, åka till stockholm och shoppa som en tok men framförallt få se KISS! det kommer nog bli en riktig höjdare, gine simmons har alltid varit en idol för mig. hoppas han räcker ut tungan.


när jag kom hem satte jag mig här men när jag skrivit klart här ska jag börja fixa. måste tvätta, städa lite, packa, skura råttburen och så hade jag visst lovat mamma att diska.. ibland ska man inte lova saker. och helst inte jag, som har minne som en guldfisk! och det har min käre mor oxå, men sånt där kommer hon ihåg ^^ smått underhållande.

imorn ska hon och jag sitta på en varm buss i 6 timmar!! helt sjukt, hoppas det går snabbare. det ska bli kul att träffa min kusin magnus oxå, han är toppen! han och bror min pratar exakt likadant, med samma dialekt dessutom.. det är lite scary. 

ja men nu pratar jag ju om så vettiga saker.

måste ta och börja fixa här nu!


puss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards