Alla inlägg den 8 juni 2008

Av bfalk - 8 juni 2008 15:20


i fredags hade jag så himla kul med micke och gisse :) dom är så roliga att festa med och att umgås med! dom är helt enkelt bäst.

vid 11 tiden åkte vi härifrån och så åkte vi hem till gisse för hon skulle byta om och sådär, sen gick vi till oleary's. vi var där hela kvällen och det blev ganska så bra drag i alla 3 ;p jag blev bjuden på cider och drinkar av gisse och micke, det var himla sjyrre!

men märkte sen på morgonen att det kanske inte var så himla bra, haha. har aldrig mått så dåligt som jag mådde i lördags. jag brukar säga så ofta, men den dagen var nog värst i mitt liv. jag mådde riktigt illa och var yr. jag fattar inte riktigt hur jag kunde ta mig hem, men jag visste att jag inte kunde röra på mig för mycket eller prata i telen ;p

både mamma och micke ringde på dagen och frågade om jag levde, "ja halvt" sa jag, och det kändes verkligen så.

jag kom hem vid 4 och somnade på en gång. jag vet inte riktigt när jag vaknade men jag dushade då iallafall, käkade och kollade på fotboll. och det gjorde jag hela kvällen! sen såg jag på 'gisslan' och lite av 'shooter' som jag tänkte se klart på ikväll, självklart efter fotbollen. det är så synd att sveriges trupp inte är den bästa, så jag hejar på portugal och grekland, dock så tror jag inte att grekland vinner em igen. men heja kan man ju göra.

nog om fotbollssnack nu.


idag (söndag) har jag segat och pluggat lite. läste ett häfte och gjorde 10 frågor, ska bara skriva om svimning och blödning sen är jag klar med den uppgiften. det ska bli riktigt skönt att slippa alla uppgifter man får i skolan, dom är ganska så dryga.

nej, nu ska jag kika på tv!


puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards