Alla inlägg den 16 juni 2008

Av bfalk - 16 juni 2008 21:57


tänkte skriva lite snabbt nu, ska snart dusha och gå och lägga mig, men kan nog inte sova. men kan ju alltid försöka.

idag gick jag upp efter 5 nångång, jag fixar mig tokfort så jag kan ta det lugnt och äta sen gick jag till jobbet. jag vet inte vad jag dagdrömde om men jag segade som attans! när jag kom dit fick jag gå på jakt efter kläder, hittade några sen började morgonen. tiden gick tok snabbt och snart så slog klockan 12 och jag gick hem :) fixade lite mat, satt här sen så hamnade jag i soffan där jag somnade, i flera timmar! ojoj. jag kunde inte sova på rummet eftersom jobb gubbarna är där.. ååååh. kommer inte få sova nu när man är ledig eller har sovmorgon. kul.  måste sätta dit en lapp att dom inte får störa :p haha.


när jag vaknade så kollade jag lite på tv och försökte vakna till, sen kom mamma hem och lagade mat. sen gick vi till garaget för att kolla på hennes cykel eftersom min är på vift. men den var väldigt rostig så jag vågar inte ta den., jag bara måste ha min cykel innan lördag! måstemåsstmåsteh!

sen ville mamma visa hennes kunskaper i fotboll, haha det var skit kul! hon tyckte dock att jag härmade zlatan? det var underhållande!

nu har jag nyss sett på csi ny, men det är inte lika bra som vanliga csi eller criminal minds tycker jag. 

nu ska jag dusha!


vi hörs nått> puss! 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards