Alla inlägg den 1 juli 2008

Av bfalk - 1 juli 2008 23:08


ja, nu kan man ju säga att det var ganska längesen jag skrev.. mina bloggfingrar har gett upp tror jag allt :p men nu har jag inte så mycket för mig så kan väl skriva en rad.. eller två.. eller typ hundra miljoner.


vi börjar där jag lämnade allt.

onsdag: shoppade jag lite, sen blev det dallan med mamma och rikard. fick in massa drinkar så man blev ju nöjd! träffade carro och emelie så det blev en hel kväll där, skit kul! :) blev dessutom bjuden på minttu m.m sjukt. men det var ju trevligt. kom hem med taxi, tur det.


torsdag: var så sjukt bakis! jag trodde jag skulle dööööö. det blev kebab för mig och mamma, underbart! sen såg jag väl fotboll säkert.


fredag: jobbade till 3. åkte hem och fixade mig, mötte linn på gb sen åkte vi till veronica på förfest :) det var helt okej där, jag och linn pussades mest hela tiden där ^^ haha, mys. sen kom magus och skjutsade mig, linn och jessica till krogen. var på dallan sen UTANFÖR irish, haha men det var faktiskt skoj. vi satt där och pratade och drack typ. yäää. sen åkte jag hem med gullerobin. jag ville inte hem så jag snodde hans säng.

as trevlig kväll!


lördag: vaknar vid 2, fixar mig lite så jag ser ut som folk sen kommer jag hem käkar, duschar och sminkar mig. sen kommer linn efter 8 nån gång och så börjar vi tok dricka, haha. carro och emelie kom oxå hit :) kom ner till stan vid 11, gjorde sönder mobilen (den funkar typ ibland nu) och sen så var det rajtan tajtan med linn på dallan. hade skit kuuul! fick drinkar och minttu, haha. det blev vingligt.. vi var där till 2 sen blev det BK. helt okej där, träffade massa folk. sen vinglade vi till bussen, där startade min mobil oxå.. när jag kom hem käkade jag och toksov. det var nog skönt.


söndag: bakis. men jag tog mig till ica men sen däckade jag i sängen igen. hua. "jag ska aldrig mer dricka!"  haha, jo tjena.

kollade på scarface på kvällen.. sen vettefan.


måndag: gjorde inte mycket nytta, jag åt tacos innan jobbet, as gott! började kl 4 till  21. sen efter jobbet så åkte jag ner på stan, var först i ett tält som jag inte vet vad det heter, där jobbar matte iallafall. det var ju bra trevligt. såg på musikpolisen som rockade fett. sen gick vi till dallantältet, såg lite av ständ ut blakk, fick cider över mig, träffade thomas osvosv :) 

kom hem med en taxi nångång.. haha.


tisdag[idag]: jag fick inte en enda god sovstund imorse. jag hatar jobbgubbar!! ååååh. jag vill fan slå på dom. hårt! 

käkade i dallantältet idag med matte, as gott med nachos! hihi. umgicks med gisse och brorsan oxå.

började jobba 16.30, var helt seg i skallen. ingen tant gillade mig idag heller.. kuldå. 

fick gå 21.30, folk ville ha ner mig på stan men icke! är fan as trött nu.. ska väl snart gå och lägga mig, gubbarna lär ju ändå väcka mig.

är ledig imorn oxå, det är najs! då missar man inte när thomas ska sjunga :) lite tärt att man börjar kl 7 på torsdag.. menmen. måste klura ut om jag ska gå alla dagar på gf oxå, det skulle nog vara ganska värt. vill verkligen se hardcore och hellacopters. och det är så grymt kul när det är gf.  får fundera på saken så att säga.

får kameran ikväll oxå = MINA KISS BILDER! WÖÖÖÖ!


jaja, nu fick ni lite uppdatering iallafall!


pusspusspuss 


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards