Alla inlägg den 14 juli 2008

Av bfalk - 14 juli 2008 19:33


vad har jag gjort senast jag skrev? jo, jobbat heeela helgen. snacka om att jag fick grispassen, menmen. nu är det gjort, jag klarade det och jag inväntar 'kachinget' i plånboken! jag trivs så bra där och allt går så bra, så jag ska egentligen inte klaga. men när man är super trött och seg och har skit ont i fötterna så är det lätt..


idag har det gått bra oxå, jobbade från 8 -14.30 hade inte så mycket att göra för vi var så mycket folk där, för mycket tror jag :o wierd. en tant gosades på mig, en gubbe slog mig på ryggen osv. haha, det händer massa saker. jo, just det, en gubbe bad för mig igår. det var väldigt givande, hoppas jag blir av med dumheterna nu då! haha. dom är så roliga ibland.

efter jobbet så åkte jag hem, fastnade vid datorn och så pratade jag med linn som sa massa tokheter så jag var ju bara tvungen att sitta kvar ^^ nu sitter jag här igen, jag och mamma har just ätit och kollat på byb/hardcore videos. vi svimmar ikapp tror jag. mamma tjatar om dregen's tänder och jag tjatar om hela karln + hardcore's trummis (adde? var det så?). aja. snygg är dom! nu är det bara att flytta till sthlm så man får så rockers varje dag, ja tack!

hittade även en video med byb, som jag inte har sett!!! det är skandal, jag var säker på att dom inte gjort en video till den låten. men så fel jag hade. och nu såg jag den. och dregen sjunger ju oxå i den låten. ohh. heheh. nu är det mycket tjat, sorry.


snart måste jag börja städa upp här, det ligger kläder över heeela golvet + tidningar och schemat och annat tjaffs. det kanske är dags att göra nått åt det. och så är jag ju ledig imorn :'D är så lycklig, trots att det bara är en dag men stressade fan ihjäl mig i helgen. sen jobbar jag 3 dagar och är ledig 3 dagar. woho! och på fredag får jag festa, woho! har inte gjort det sen gatufesten, och min lever börjar sakna cidrar och vin tror jag allt.

imorn ska jag till dallan, umgås med gisse och uffe + mor och hennes polare. dom ska prata om kärleksproblem, så jag vettefan. hänger nog med rock'n'rollen då, orka kärlekssnack, man blir bara ännu mer fundersam och arg/ledsen. då ska man vara med uffe säger jag ba!

ska bränna skivor till han oxå... ååååh, det tar på krafterna känner jag!


njut vidare.


puss på er

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards