Alla inlägg den 16 juli 2008

Av bfalk - 16 juli 2008 12:31


hade mycket trevligt igår, tills AIK förlorade. satt inte där så länge, pallar fan inte att vara runt människor när det går dåligt för dom. jag blir skit töntig och tjurig, men så är det! är man så insatt som min lilla familj är, då tar man det hårt när laget förlorar.

drack iallafall 5 cidrar och 2 drinkar, kände inte av det :s skit skumt. träffade ju uffe och massa annat folk :) fick skjuts hem av glenn, han hade en as ful bil.

var uppe en stund när jag kom hem, sen gick jag och la mig.

har inte sovit bra på två nätter nu, blir tokig! jag vaknar hela tiden och kollar på klockan (antar att jag tror att jag ska försova mig). någon borde slå mig med nått hårt så jag sover hela natten.


börjar klockan 2 idag.. det känns tärt. har ingen ork i kroppen heller, den har försvunnit. men jag jobbar bara på torsdag och fredag, sen är jag ledig i 3 dagar, det ska bli skit najs. längtar till fredag, vill dricka vin och känna lugnet. hoppas det är finväder då.


puss 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards