Alla inlägg den 17 juli 2008

Av bfalk - 17 juli 2008 20:30


idag har jag jobbat, 7-14. det har varit en jätte bra dag! :) massa beröm fick jag, och jag blir alltid generad av beröm eller fina kommentarer.. det är små läskigt men jag blir ju skit glad! och ibland undrar jag om jag verkligen visar att jag blir glad, hoppas inte folk tror att jag inte tar åt mig :o

jaja, jag gjorde illa min arm idag oxå, vettefan hur. men har jätte ont nu.. det suger, men mamma kommer hem med muskel salva snart. så hoppas att jag inte har ont imorn.


efter jobbet åkte jag hem, sminkade mig och bytte kläder. sen kom linn och hämtade mig. hon var så söt idag, jag fick pussar :') hon hittade lite, vi käkade på la spezia och så fick jag låna pengar till ett jätte sött linne. tacktack <3

jag hade jätte kul, vi pratade om allt och skrattade, mest när vi åt. det bara flög mat, haha. mys.

sen skjutsade hon hem mig, satte mig här en stund men sen har jag städat. jag anser att jag är klar nu.. det ser lite rent ut iallafall. härligt att jag hittade cider flaskor från flera veckor tillbaka. så går det om man heter bella och inte orkar ta bort nått. 


imorn blir det fest iallafall, har längtat enda sen i måndags tror jag allt. linn, snuff och förhoppningsvis josse kommer :* det ska bli skit kul, trots att det är en sorgsen dag. hoppas jag kan göra brudarna glada! det ska bli kul att festa och gå ut och ha kul! lär bli dallan, ska leta rätt på glenn. haha :D 


nej, nu ska jag fixa lite till sen ska jag duscha och hoppa i sängen!


pussdåå 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards