Direktlänk till inlägg 21 juli 2008

- MÅNDAG

Av bfalk - 21 juli 2008 14:37


orka att ledighetsdagarna ska gå skit fort dåå? nejtackdu. jag vill vara ledig nu, och så jobbar jag heeela veckan, förutom torsdag då -.-


i fredags hade jag så himla tokskoj! linn kom till mig ganska tidigt, jag var tjurig och så blev vi tjuriga tillsammans. haha, jag klagade på allt hon gjorde. det var finfint, vi sa till varandra att vi säkert lät som ett gammalt par som hade varit ihop för länge. det stämmer nog?

sen blev tjockisen hungrig och stal mackor hos mig, sen drog mamma nånstans där oxå och så öppnade jag en cider. goooott. sen kom anders, asakul! vi satt och surra, sen kom snuff och lite senare så kom josse. som hade virrat bort sig och kom helt fel väg :p haha.

jag hade jätte kul både där och på krogen, men irish var lite lamt. fick massa sms oxå, dom var ju ganska småtöntiga. alla trodde anders var dregen, alla gubbar blev kär i han. jahaja. så pass. vi väntade på att tiden skulle gå, det var ganska så drygt. men tillslut så fick vi åka hem! jag var ganska rund om fötterna så det blev massa vatten och prat och sådär. tror vi somnade vid 5?! sjuuuukt. och sov till halv 4. när vi klev upp så käkade vi, duschade och sånt dära.

sen var det middag igen! var så seg så jag orkade inte gå ut igen. jag skulle ha gjort det :o men hade inget att dricka heller.

var bara hemma hela kvällen typ.


på söndagen så var det ingen bra dag, mådde pyton hela dagen. vet inte varför, var skit less helt enkelt. mamma försökte trösta mig så gott det gick, sen ringde pontus och försökte samma sak :) mådde bättre på kvällen iallafall. såg lite på batman begins osv. pontus fyllde även 20, grattiiiiiis! jag vill oxå bli 20.. åh. töntigt att bli 19, helt värdelöst.


idag har jag inte gjort så mycket vettigt, duschat och fixat mig. väntar på att tiden ska gå så jag får åka till älskade mormor nån gång :) ska käka pannkaka! apagott ju. hennes pannkakor är dom bästa!

sen blire en cider nånstans på byn.

har tänkt värsta mycket på byb konsären idag, jag ska lätt fixa förfest hos mig - alla som ska dit måste komma till mig ^^ så äre bara. ska försöka få hit brorsan och gisse oxå (då blire drinkar!). mhaha.

känner mig ganska dryg nu, men det är endast för att jag är trött och har lite att göra.

nu ska jag föra över music på min mp3.


pussdå

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards