Alla inlägg den 22 juli 2008

Av bfalk - 22 juli 2008 20:55


igår hade jag skit kul hos mormor, trots att vi inte var där så länge :) hon sa att hon skulle skaffa allt jag hade (svarta kläder, massa smink, svart hår, massa armband och piercingar) men hon skulle ha det ännu mer! haha, så gör hon när hon inte tycker om min stil. men tur att jag hade nått tillbaka att komma med! när hon blir gammal (vadå, hon è bara 90) så ska jag vara skit dum med henne och inte ta hand om henne. då blev hon tyst :D sen bjöd hon på asgoda pannkakor, vet inte hur många jag åt, men det var många. jag kände mig lite tjockis.

sen drog jag och mamma till dallan, vi skulle ha lite snack med varandra om killar och sånt. men då träffade vi mickes dagisfröken där, as trevlig! så vi satt med han tills micke och gisse kom.

matchen talar jag icke om. punkt slut.

det regnade där nånstans iallafall, så ni vet!


när jag kom hem hade jag spänningshuvudvärk och kunde knappt sova. sov skit illa oxå, jag gör det när jag ska jobba kväll dan efter :s


det gick helt okej på jobbet idag, blev lite stressigt en timme innan jag skulle sluta. men jag jobbar nog hellre morgon.

men imorn äre as lång dag, 7-16.30 om jag är trött efter så dräper jag mig! snuff och linn ska komma till mig festa litegranna :* sen kanske vi drar till gisse, får se hur allt blir.


nej, nu ska jag duscha!


puss 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards