Alla inlägg den 1 augusti 2008

Av bfalk - 1 augusti 2008 16:37



härlig party låt, jag ger er. 

Av bfalk - 1 augusti 2008 16:31


shit, nu vare sådär längesen igen!

men jag orkar inte skriva när jag ska/eller har jobbat. det är nog inte så kul att läsa om det? ;o


--


idag har jag jobbat som vanligt. jobbar hela tiden tycker jag. men är ledig i helgen! woho. tur att tiden gick fort idag, fick sluta 4 oxå :) det var najs.

har just satt mig här, ska snart duscha och fixa mig!

idag blire lite småfest, ska på stads och se på afasi och filthy.

 

hoppas dom är braaaaa, annars blir jag småtjurig. 

sen ska jag nog festa med morsan, bror och gisse! :] bara dom inte springer på olan.. eller det får dom ju, kommer ju in kom jag på ;o men aja. dom får inte vara där efter att afasi spelat klart, haha. jaja.


helt degig i kroppen, det är icke bra.

hur ska jag sminka mig ikväll?

vad ska jag ha på mig?

dessa eviga frågor.. jag orkar inteeeeeeee.


jag ska lyssna på ashög musik, dricka vin och röka på det vet jag iallafall! muehehe. matte ska komma och dra en cider, jag ska sno en av han, puss på det.


puss på er folk!

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards