Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av bfalk - 11 augusti 2008 14:16


anledning till varför jag inte skrivit: datorn krashade i onsdags, tror jag det var. skärmen blev mörkblå sen dog den helt. lite småless man blev då! men matte kom igår med en ny skärm, ska låna den ett tag sen ska vi inhandla en ny. man känner vekligen hur beroende man är av datorn när det händer nått sånt här, helt sjukt, man har nästan inget liv.


både torsdag och fredag jobbade jag på. på fredagen var jag jätte trött, jag kunde nästan inte hålla ögonen öppna.

efter jobbet så åkte jag till birsta, hämtade en kamera (till konsären) och en limpa. sen åkte jag till stan igen, träffade mama, käkade lite, drack en cider på bishops och sen handlade vi. vi åt lövbiff klockan 8, folk tjatade på mig att jag skulle ut - jag ville verkligen OM jag inte hade varit så trött! jag kunde knappt röra på mig. vi såg lite på osinvigningen sen somnade jag till i soffan och vidare i sängen. 

en helt vanlig fredag? njaaa :p


lördagen var jag skit seg, ganska trött oxå. dagen gick åt med att sminka mig och fixa mig. + städa på rummet litegranna. sen kom linn och snuff till mig, vi drack vin och surrade på. sen åkte vi ner på staden, tog ut pengar, kissade och gick mot parken :) 

kön var oändlig lång, men det gick fort som tur var!

vi satte oss på gräset och väntade på att backyard babies skulle komma upp. men just innan det så handlade jag en tshirt, ett linne och en mössa! allt var skit snyggt :D

anders och jag ringde om varandra oxå (jag ringde han, han missade, han ringde mig, jag missade) haha, men tillslut så hittade vi varandra :) massa kramar och gos. mys! han blev skit glad när han fick träffa mamma oxå, världens längsta kram? haha.

men sen gick vi till höger sida av scenen för att invänta grapparna. tillslut så kom dom!

helt underbart! 

det var skit kul att se dom igen, tredje gången gillt - och fler gånger ska det bli! dom körde mycket från den nya plattan, så publiken kunde ju inte sjunga med men dom blandade det med gamla. bland annat 'highlights' som jag älskar! andra gången man fick se dregen det här året oxå :) det är en upplevelse att se han på scenen!


 

 snygg som få.

balladen med bara nicke på scenen var coolt oxå.

sen var det dax för signering :'D jag och anders hittade igen varandra och ställde oss i kö, det enda vi kunde prata om var bandet, haha. tur att vi har nått gemensamt :p

seeeen köpte jag skivan, och jag ser dregen! åååhhåååå. först surrade jag med basisten johan sen kom jag fram till dregen. jag visste typ inte vad jag skulle säga, det kom väll fram nått hoppas jag. helt underbart. sen gick man vidare till trummisen peder och sångaren nicke. det var så otroligt coolt! jag blev ganska skit nöjd!

sen gick jag upp till mama på kullen och visade henne och hennes vänner vad jag fått :'D

 

jag sa hejdå till anders, sen var det takida. jag var på rosa moln så jag brydde mig inte så mycket, men takida faller inte mig i smaken. jag fick jätte ont i slutet av ryggen av att stå heeela kvällen. tur att karln hade lite och göra oxå, han roade mig med sms och samtal ^^

efter konsären så gick vi på dallan, drack en cider sen gick vi runt på stan. men jag var jätte trött efter konsären så vi åkte hem kvart över 1 :) när jag kom hem var jag tvungen att kika på allt jag handlat :D och vara lycklig att jag sett dom OCH träffat dom!

jag somnade mycket gott.


igår gjorde jag inte mycket! gick till ica på dan. sen slappa ute i solen. lyssnade på byb skivan ett antal gånger oxå. på kvällen såg jag och mamma 'anylize that'. skit rolig!

på natten kunde jag inte sova ;o så det blev jätte många heroes avsnitt + nudlar. det var gott. 


idag ville mama vara snäll? och väcka mig. klockan var typ 1 så det var väl lite bra. 

nu sitter jag bara här, lyssnar på nya skivan, pratar på msn och väntar på att elin ska komma och klippa mig :) jag har hittat en snygg frisyr så hoppas den blir ungefär likadan, men hon är ju bra så ^^

sen ska jag ju färga det oxå, men det blir ju inte idag. kanske måste gå till en frisörsalong och göra det..


imorn och på onsdag äre jobb, sen tror jag att jag slutar för sommarn! men extra jobb gör ju inget. är beroende av pengar ;o

och den här veckan eller nästa ska jag till anders :) han ska få tatuera mig och sen ska vi nog bara umgås. mamma försöker få med sig själv, haha. vi får se hur det går. hon vet inte ens vad hon vill göra, det är ju sådär jätte bra.


nej, nu har jag nog skrivit klart!


pusspuss & kram



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards