Alla inlägg den 12 augusti 2008

Av bfalk - 12 augusti 2008 16:28


igår fick jag äntligen klippa mig! :) har ju inte klippt mig sen beckham frisyren = ganska låång tid. så det var skönt att fixa till det, sen måste jag ner på stan och köpa blonderingsfärg. i mitt huvud kommer det bli skit snyggt :D haha.

jag fick vara barnvakt åt elin's dotter oxå, hon var så söt så jag var tvungen att pussa på henne hela tiden! först satt vi ute på gräset och hon åt upp nästan hela bärbusken vi har utanför oss ;o hon bara åt och åt och åt.. osv.

sen vandrade hon iväg på äventyr med mig, det var intressant. gullig var hon iallafall, jag ska lätt kidnappa henne nån dag!

efter dom hade varit här så käkade vi sen kom en blöt fritz in i lägenheten, han hade doppat sig i bäcken. så jag och mamma fick stå i duschen med han aslänge för att få bort alla klumpar som fastnat. sen luktade han bajs ;o

på kvällen så kollade jag och morsan på 'perfect stranger' med bruce willis och halle barry, den var lite mysko och lite små bra. tycker inte om halle barry men hon var helt okej i den där rollen!

gick och la mig efter det men det tog as lång tid att somna -.-


sov skit dåligt -,- jag vaknade hela tiden, som att jag var orolig över nått.

gick upp 05.40 imorse, fixade mig och åt sen cyklade jag iväg till jobbet. dagen har gått bra, tiden har gått fort. det är alltid lika bra :D

när jag kom hem bytte jag om, det var ju tokvarmt. sen vandrade jag och mama bort till ica, flygmyror attackerade oss på vägen! dom är överallt! sjukt äckligt, men jag dödade några förut, rätt åt dom.


snart så måste jag försöka ta mig ifrån datorn för som vanligt samlar jag på mig rentvätt i heeeela rummet, tar tillomed in kökstolar nu och packar upp tvätt. men nu måste dom in i garderoben! och så ska jag fixa med lite annat. och så ska jag lyssna på 'backyard babies' ASHÖGT! för det förkänar jag idag.


imorn är det sista dagen på jobbet :D (för sommarn iallafall)


på återseende, pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards