Alla inlägg den 4 september 2008

Av bfalk - 4 september 2008 18:03


ojoj, ny månad och allt! helt sjukt.

jag blev sjuk natten mot söndag förra helgen, snart har jag varit sjuk i 2 veckor..

jag blev riktigt rejält sjuk den här gången. jag har haft dödsångest x 10000000000.

jag har mått riktigt dåligt, haft jätte ont, grinat, inte kunnat ätit, fått jätte starka mediciner..


jag måste erkänna att jag faktiskt tyckt synd om mig själv, jag har haft så jävla ont. 

idag fick jag reda på att jag fått fel medicin oxå, så går det när läkarna slutar bry sig om patienterna och gissar istället :)


aaah blir så less.

jag vill bli frisk, jag vill träffa mina kompisar. jag saknar er.

på söndag fyller jag 19 år, jag kan inte fira den för jag är så sjuk. men det kommer nog lite folk och äter tårta iaf :) så man blir inte alldeles bortglömd.

min kropp är helt slut efter 10 dagars medicin kur, och nu ska jag äta ännu mer eftersom den första var fel..

jag orkar knappt göra nått, jag sover mest.


men idag har jag orkat suttit vid datorn, pratar med massa folk på msn nu. skrev lite i bloggen så folk vet att jag faktiskt lever (om man inte sett det på bdb vill säga).

ikväll blire heroes och sex and the city filmen! det är bra, jag kan faktiskt vara glad över små saker.


skriver senare när jag blivit frisk och allt det.


på återseende pusspuss&kram 

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards