Alla inlägg den 8 september 2008

Av bfalk - 8 september 2008 22:26




jag mår bra av deras musik :) 

Av bfalk - 8 september 2008 22:16


igår var jag jätte trött, men dagen var endå jätte bra! fick hur fina presenter som helst och besök av brorsan&gisse, linn och matte. det räckte nog för när jag och mamma blev själva var jag hur slut som helst.

det är så läskigt att jag inte känner igen min kropp längre, att jag inte är pigg och knappt orkar ta på mig kläder :/ det är medicinen som gör det, det är så tur att vi har det men kroppen blir så otroligt sliten av det. helst om man äter för mycket ;o

på kvällen såg jag 'wanted', den var såååå otroligt bra! hellyeah för pangpang filmer!


idag vaknade jag faktiskt ganska tidigt, men jag är tvungen nu att inte försöka sova så länge.. men jag är trött under heela dagen, så det är så svårt att försöka vara vaken. tur att man har mamma som förstår exakt hur jag känner mig, tur att man har henne alltså!

jag låg och kollade på tv ganska länge idag sen tog jag en lång dusch, vilket kanske var ganska dumt gjort eftersom jag var helt slut efteråt.. ibland tror jag att min kropp kanske har åldrats några år eller två.

fick lägga mig igen, sen bytte jag sängkläder och åt grekmat :) mamma ska göra det hela veckan, det ska bli så gott! men kan bara äta små portioner än så länge, men det är bättre än inget.

efter maten gick jag faktiskt ut, vi gick till en annan gata och lämnade jeans till morsans kompis.

sen var jag jätte trött och slut.. bleh. är det fortfarande, ska nog se på dexter och sen försöka sova.

hoppas jag blir bättre i veckan för jag måste verkligen till skolan, men det är ju inte bra att gå om man inte mår bra heller, vet inte hur det här ska gå till >.<


men jag har ju AIK fiskar. (snart en hel laguppställning)


på återseende pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards