Alla inlägg den 11 september 2008

Av bfalk - 11 september 2008 18:25


tror allt det.

aah, tiden går fort trots att jag är sjuk..

dagarna går så: jag vaknar oftast runt klockan ett eller två, går upp. försöker fatta att jag faktiskt är vaken, mår jätte illa. trycker i mig medicinerna med ett glas vatten, kollar på desperate housewives i en timme, tar på mig kläderna(duschar typ ibland oxå, haha) och försöker äta en macka. 

sen blir jag jätte trött så jag måste lägga mig (helst i sängen), håller på att somna men så kommer mamma hem och håller mig vaken.

kollar lite på tv, äter lite mat sen så kollar jag på mer tv. sitter här emellanåt om jag orkar oxå.

sen lägger jag mig i sängen och kollar på film/sexandthecity, tar mer medicin och mår illa och kan inte sova.. >.<

inte mycket till liv?

jag måste erkänna att jag har tråkigt, MEN jag orkar ju inte göra nått. för ett tag sen gick jag och mamma runt luleåvägen och jag höll på att svimma kändes det som. det tog kålen på mig! det är läskigt. 


på lördag är sista dagen för medicinerna iallafall, sen hoppas jag på att jag mår bättre i kroppen. sen ska jag tillbaka till skolan.. ush, har missat så mycket, har små panik över det. men jag kan ju inte rå för att baciller gillar just mig.. :|

på lördag ska jag oxå försöka ta mig till gullmormor och äta :) hoppas det går bra.


här får ni en video med en gammal kärlek till mig, höhö. ni måste kolla, det är skit bra!

Travis Barker Remix - Soulja Boy "Crank That"

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards