Alla inlägg den 16 september 2008

Av bfalk - 16 september 2008 19:44


oj, nu var det lite längesen igen. tror jag, har inte ens kollat, höhö.

måste skriva lite fort nu eftersom top model börjar snart ^^

vet inte ens varför jag kollar, mest på dom här fulsnyggingarna antar jag? dom tar alltid så fina kort. jag vill vara en fulsnygging.


igår, måndag började jag skolan efter 3 veckors sjukdom. det var kul att träffa alla :) alla verkade så oroliga pga sjukdomen, så berättade lite om det och så.. men jag var så sjukt trött och mådde jätte illa. när jag kom hem så gick jag in i dimman (somnade) och sov till middagen. sen gick jag och mamma ut och gick, hon sa att det inte var nå långt och inge jobbigt. VISST! hon är nog en ljugpöppa, det var BARA uppförsbackar och det var långt! höll ju på att svimma baklänges där.

men jag gjorde inte det, som tur var.

efter det så gick vi till komvux, till mammas kompis laaaars vaktmästare. där tiggde jag åt mig glass, choklad och drickchoklad :] det var gott. och så fick jag block och pennor till skolan, men fick ett helt lass så allt kommer jag inte att använda.


idag så hade vi bara en lektion, på den andra så surrade två tanter om företag. tur för mig att jag aldrig kan komma på idéer, så det är nog inget för mig. synd att man inte är en uppfinningsrik människa. 

jag mådde illa idag oxå, det är inge vidare. och jag kan knappt läsa för ögonen går i kors av trötthet :p

hoppas det blir bättre till nästa vecka då medicinerna har gått ur kroppen riktigt.

efter skolan mötte jag matte på stan, vi gick och handlade (eller jag då) en kamera och en dvd. men han fick sköta allt snack eftersom jag inte kan nått sånt där :p imorn kanske jag ska köpa en bärbar, så han ska hjälpa mig med det med. tur att man känner någon sådär teknisk, jag hade nog förstört allt om jag inte hade matte som kunde hjälpa till!

när han åkt hem så käkade jag och såg på SAC, och snart ska jag ju kika på tv.

måste börja städa oxå.. får hoppa från datorn fram till dörren.. nått säger mig att det inte är bra.

aja, får se när det inträffar. 


nejdu, nu har jag inget mer att skriva i bloggen.


på återseende pusspuss&kram 



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards