Alla inlägg den 18 september 2008

Av bfalk - 18 september 2008 16:55


åh, jag har nog ganska tråkigt.. gjorde tillomed om utseèndet på bloggen för att ha nått att göra ^^

jag är skit trött, men vill helst inte vända på dygnet. är hungrig, men vill inte äta. är rädd att det sker en olycka, inte fräääscht.

vet inte hur jag ska göra med skolan imorn heller, mår piss.. får se om jag orkar ta mig upp.

imorn kommer ju AIK hockey hit oxå, hoppas jag orkar gå på det, annars tvingar jag mig själv!


har just sett komedifilmen som tv4 har släppt, det var skit roliga klipp med, men blev besviken att inte björn gustafsson eller magnus betnèr var med ;o


nu kanske jag ska roa folk med att lägga upp bilder på bdb. höhö




Av bfalk - 18 september 2008 13:16


hejhallådär.


idag mår jag inge vidare :/ blev hemma från skolan idag efter ganska äckliga upplevelser, mår sjuukt illa. jag klarade inte av att gå idag helt enkelt. vill bara att det här ska försvinna nån gång, jag vill känna mig pigg och må bra! det var ett tag sen min kropp ville det.

är jätte trött blandat med illamående nu, men ska inte sova för då kommer jag inte upp imorn heller. måste nog försöka imorn, det är ju endå fredag.

kollar kanske på nån film senare och så vill jag försöka fixa fint på rummet, det är fortfarande ett bombnedslag här :p


igår, onsdag  blev mitt tekniska liv peeerfeeekt. fick min bärbara dator som jag velat ha i cirka hundra år.

den är finfin och den är skit bra! äntligen har jag en dator som är tyst, som man kan ha miljoners (nästan iaf) filmer och sånt på. hehehhe, och att man kan ligga i sängen, det är livet.

matte var hos mig hela dagen och kvällen och fixade datorn åt mig :) det var väldigt snällt! som tack fick han spagetti&köttfärsås, och kanske en plattskärm till datan? mamma skulle kanske fixa det, haha.

medans han höll på med det så roade jag mig med att knäppa kort, först med hans kamera.. men sen kom jag ju på att jag hade en egen så jag tog den istället. det ska bli roande att se bilderna nu från hans kamera, dom LÄR ju vara seriösa.

på kvällen var det skit kallt, jag trodde jag skulle frysa ihjäl! jag vill ha sommar, tack.


på kvällen så satt jag på msn och kollade på efterlyst, vilka sjuka människor det finns. jag fattar inte riktigt hur man kan träffa en person via internet som man inte känner och sen bestämma träff, jag var dum när jag var ung men inte så dum. pratar om 19åringen som sexmördade en 15årig flicka, han visade allt han gjorde och han visade ingen som helst ånger. fattar inte hur han fick fängselse, han var ju helt klar kanidat för ret.psyk. 

jaja, sånt här kan jag skriva om i flera timmar, men då äre väl ingen som orkar läsa ^^


nu har jag kramp i fingrarna.


på återseende pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards