Alla inlägg den 21 september 2008

Av bfalk - 21 september 2008 20:11


på söndagar brukar jag alltid ha extremt tråkigt (eller vara bakis,hmmm..) men idag har jag haft riktigt kul! :)

jag gick upp vid tolv, duschade och fixade mig sen så åkte jag och mamma ner på stan. vi kollade på nå ungar som åkte skridskor, bara för att dom var gulliga sen så gick vi till oleary's. satt där och kollade på menyn sen så kom gisse och micke.

när vi fått käket så började manchester united matchen och uffe kom dit oxå! jag blev värsta glad när jag träffade han, snabbkramade han bara i fredags innan dess så var det kanske en månad sen vi sågs.

han gjorde verkligen min dag idag, han fick mig att skrattaa hela tiden och när han tog om mig och kallade mig dotter så smällte jag :') om sanningen ska fram så har jag alltid letat en karl som kan ta hand om mig och bry sig om mig eftersom jag inte har min riktiga pappa vid min sida. jag har ju jätte många av mammas manliga vänner på min sida, som bryr sig jätte mycket. som thomas tillexempel. men vi har ju inte samma kontakt som jag och uffe har.

det känns jätte bra att ha uffe i mitt liv, han får mig att må bra och skratta och glömma allt som är jobbigt. han bryr sig verkligen, han hör av sig nästan varje dag och vi ses väldigt ofta. det är så det ska vara! tur att man har rock'n'rollen alltså.

jaja, nog om det ^^

vi satt på olan till matchen var slut (1-1, ronaldo var snygg), sen åkte vi i nån bil som brorsan hade lånat, till willys. handlade där, sen kollade vi på mitt och mammas drömhus sen åkte vi hem!

jag har bara suttit här, ovanligt. jag gör aldrig det jag ska göra.. visst, jag kan verkligen inte plugga just nu, men städa då? neeeejdå. men måste städa innan sthlmsresan. MÅSTE.

jag är värd ett pris om jag gör det... eller vad säger ni? jag begär inte mycket, en puss från dregen elle nått ;)



om en halvtimme ska jag och mamma se på mord i sinnet och käka kex med massa gott på. värsta myyyys! men jag känner på mig att mamma inte kommer orka se på allt :p haha, menmen.

jag älskar mord i sinnet, allt är så rått, mördarna är så råa och bara slaktar alla, haha. jag gillar sånna serier. jag har hört att jag är sjuk när det gäller sånt (det kan ju hända på riktigt), men det är intressant. jag vill jobba med nått sånt, tänk att gå dag ut och dag in på ett ålderdomshem... nej, det vill jag inte.

jag ska bli som tony hill! att vara sjukt smart och bara veta hur mördarna funkar och hur dom tänker.

  "tony hill", mord i sinnet.

eller, man kan ju ta en svensk för den delen: leffe gw (som man kan se i efterlyst). satan, vilken smart gubbe!

har jag sagt vad jag läser för bok för tillfället: "lär känna psykopaten". jag är som gjord för detta. frågan är bara om orken finns... jooo, om man tänker:ålderdomshem tills du blir 65! så kanske det funkar ;)


imorn efter skolan ska jag hänga med uffe, ska fixa metallica skivan åt han oxå.


men du, nu har jag skrivit mycket! skrivit mycket om inget. jag har ju mycket att göra.


på återseènde pusspuss&kram






Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards