Alla inlägg den 22 september 2008

Av bfalk - 22 september 2008 21:32


och då var det kväll igen. tycker timmarna går allt för fort, fler timmar på dygnet tack! hinner ju knappt andas, ojoj.

på skolan var det kul! var glad och mitt riktiga jag kom fram, trots illamåendet ^^

jag tror det är det som behövs just nu, att jag får skratta och ha kul. ska nog inte tänka på skolan allt för mycket, lite räcker. just nu iallafall!

hade tre lektioner idag, dagen gick ganska fort. på sista lektionen pratade vi om vi kunde göra vårt projektarbete till ett ungt företag, ska det lyckas? time will see. det är iallafall nått roligt vi ska göra, det är bra :)

flix (och christoffer såklart, maaah baby), ni gör mig glada!


efter skolan gick jag till dallan, ringde gisse så hon fick öppna, det var faktiskt skönt att vara där ensam ^^ drack gochoklad oxå, med grädde.. mmmm.. rakt på rumpan!

efter fyra nångång kom sötmamma, satte sig vid mig och så beställde jag in en snackstallrik med massa gott på! shit, så mycket det var på. jeeesus.

då kom uffe oxå, så han fick käka med oss. han var jätte gullig idag, och sa massa söta saker som man blir glad i hjärtat av. berättade oxå att han gjorde mig glad igår, sånt är nog bra att berätta så folk blir glada.

sen fick vi sällskap av per, tommy lee som jag själv kallar han. en jätte trevlig kille som (inte så konstigt kanske) älskar mötley crüe. han ville ha deras nya skiva, så jag sa att det fixar jag! skulle fixa en till uffe me.

här är det arbete till rock'n'roll gubbarna, haha.

hade skit trevligt iallafall! :)

känner vad bättre jag mår av sånt här, men om man kunde slippa illamåendet på morgonen skulle allt vara perfekt. men i slutet av veckan eller när jag kommer till sthlm så är det nog borta.


längtar som fan nu, det ska bli riktigt kul. ska försöka shoppa mer den här gången, när man är lite rikare. ska lätt handla massa AIK saker i shoppen, det är en sak som är säker.

och äta grekmat.


just nu sitter jag i soffan, lyssnar på volbeat, funderar på om jag ska se dom i örebro.. kan ju inte ångra det? och så pratar jag med söt snuffis på msn, alltid lika bra samtal! :*



nu: en dusch och tänka positiva tankar.

fan! jag skulle ju städa. öööh.


 på återseènde pusspuss&kram





Av bfalk - 22 september 2008 09:41


usch, vilken jobbig natt det varit :/ först kunde jag inte sova pga illamående och hjärtklappning sen när jag väl somnade så drömde jag massa tok så jag fattade inte att jag levde när jag vaknade. sjukt läskigt.


nu har jag just fixat mig, jag är toksnabb på morgonen nu förtiden, fattar inte ;o haha, menmen.

bussen går inte förns om ett bra tag.. jag hittar nog på nått under tiden.

hoppas dagen går fort, orkar inte med skolan, trots att jag just kommit tillbaka till den. efter skolan ska jag till dallan, gisse ville ha sällskap. hennes sista vecka där nu :| aaah, hur ska vi klara oss?, haha.

lär sitta där och dricka choklad sen träffa uffe, fixade metallica skivan åt honom, hoppas han blir nöjd.


nu ska jag fundera ut vilken väska jag ska ta.. alltid dessa problem.


på återseènde pusspuss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards