Direktlänk till inlägg 27 oktober 2008

....

Av bfalk - 27 oktober 2008 14:15


rätten att klaga.

jag blir skit less på folk som klagar, hela tiden. på saker som är helt meningslösa, på saker som man inte ens själv orkat ägna en tanke åt. hur mycket energi lägger vi på att klaga?

jag brukar för det mesta försöka vara positiv, men.. vissa dagar är det lite värre, då man vill klaga på allt. folk tycker säkert man är pain in the ass när man har sånna dagar. men jag tycker att alla borde få ha en klagodag, för man kan ju inte vara postitiv och lycklig varje dag. isåfall kanske man får hjälp av ett lila piller.


men nu gott folk, så ska jag faktiskt klaga!

ni kanske tycker det är jobbigt, men jag ser det såhär: jag har rätt att klaga.

jag ska inte klaga på dumma människor, dumma tvprogram eller allmänt dålig musik. jag lovar.

om man följt min blogg på senaste tiden, så kan man nästan tro att det är en sjukdomsblogg.

i flera månader har min kropp varit sjuk, på ett eller annat vis. jag har aldrig känt mig riktigt frisk. det har alltid hänt nått som känt att 'fan, nu blir jag sjuk igen'.

igår mådde jag inge vidare, jag trodde att jag skulle bli sjuk på natten. jag frös, var förkyld och mådde dåligt. men det blev jag inte.

men jag är fortfarande förkyld och som imorse mådde jag ju illa.

och lite senare på dagen kom jag fram till att jag fått uvi.

som om inte förkylningen och att jag bara mår lite dåligt så måste jag ha det nu oxå.

nu kommer klagandet! varför får jag aldrig bli frisk? varför måste jag jämt ha något problem med min kropp?

jag har så himla ont i mina höfter, det har jag haft länge men nu knakar dom värre än vanligt och dom gör ont hela tiden.


nej, fyfan.

livet är inte lätt alla gånger.

är det inte problem med dumma människor

så är man sjuk hela tiden.

dräp mig.

nu ska jag försöka dricka hur mycket vatten som helst (jag dricker aldrig det, hemma).

jag ska ligga i soffan hela dagen/kvällen och kolla på film och sånt.

man ska försöka vara postitiv har jag lärt mig.

men alla gånger - så skiter man fullständigt i vad man lärt sig.


puss folket, hoppas ni inte är sjuka! annars, jag lider med er.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards