Direktlänk till inlägg 30 oktober 2008

- TORSDAG, i read you like an open book..

Av bfalk - 30 oktober 2008 16:21


igår gick timmarna seeegt. gjorde inte mycket, såg på sista avsnittet jag hade av 'true blood', nu måste jag vänta tills dom laddar upp nya.. :o det var ganska fränt att alexander skarsgård var med, och att han pratade på svenska en snabbis ^^

sen kollade jag mest på klockan, i väntan på att åka ner till stan.

halv 5 kom jag ner på stan och mötte mamma, hittade fina saker. men mamma bara klagade på mig, haha.

 

efter nån timme så blev vi tjuriga, sen började det snöa - dax för dallan! när vi kom dit var uffe där :) kramades med han, sen åt vi och drack goda cidrar.

jag hade jätte kul, det var bra att jag fick chansen att prata av mig till mamma oxå.. vi syns inte så ofta nuförtiden tycker jag.

på kvällen gick vi och handlade sen åkte vi hem.

en tripp till skogen så var livet bra igen, haha!


när vi kom hem testade jag mina nya kläder, gosades med katterna och kollade på efterlyst.. himla intressant om den där bögmördaren.. jag tror allt saker om han. men det orkar ni nog inte läsa om ^^

efter det duschade jag och hoppade i sängen, tidigt för en gångsskull.

ceasar, mitt gull

men inatt sov jag skiiit dåligt, drömde jätte knepiga drömmar oxå. men en var bra, hoho.

idag gick jag upp vid 10, det kändes konstigt i hela kroppen. men jag fixade mig och så, sen så åkte jag till min söta mormor! det var jätte kul att få träffa henne igen, det var ju ett tag sen. hon berättade om att hon gått ner i vikt och inte kan gå upp, tycker så synd om henne.. vi pratade om massa saker och så fick hon massa godis av mig och så lämnade jag lite kläder som mamma hade tvättat.

hoppas hon slipper sjukhus nu bara.. hua.

efter att jag var hos henne så gick jag på ica och handlade lite, hittade en tidning med backyard på framsidan. tog den snabbt som attans, men sen såg jag att det bara var en bild med dom i tidningen. haha, så det kan gå. menmen.

när jag kom hem började jag tvätta, det är ju så kul när ena maskinen är sönder. men jag hittade två till så nu är det klart snart.


imorn ska jag till josse och festa, blev lite orolig för det verkade som ingen skulle festa ^^

men jag ska inte vara utklädd, jag orkar inte lägga pengar på nått man har en gång och sen så är det inte riktigt min stil att göra sånt.. kalla mig tråkig, men så är det. men det är kul att kolla på andra som är det, hihi. så imorn blir det massa gott vin och bubbel, hoppas det blir kuuul!

nu tror jag inte att jag har mycket mer att skriva om.

take care!


på återsèende pusspuss&kram


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14
15
16 17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards