Alla inlägg den 16 januari 2009

Av bfalk - 16 januari 2009 13:10


fredag.

jag undrar hur min rygg ser ut egentligen. mamma får kolla på den hela tiden för att se hur svullnaden ser ut. men efter många:"ojdå.." "men ish.." så vågar jag själv inte kolla i spegeln. men hon var så snäll och förklarade hur det såg ut.

idag är jag jätte täppt i näsan, jag tycker inte om det. även fast man nässprayar snoken så har man ju endå ingen smak = ingen matlust. det enda jag gör är att dricka vatten, massor med vatten. det tjuter i öronen och ryggen gör ont. what to do, what to do.


ikväll ska jag och mamma nog bara vara hemma och se på let's dance. sen ska jag se på en ny serie som verkar jätte bra, samantha tror jag den hette.

i helgen tror jag ska försöka gå ut och få lite luft, det var ju trots allt en hel vecka sedan jag var ute. sen måste jag sola, ser ut som ett lik. kommer skrämma barnen på skolan på måndag om jag ser ut som jag gör nu.


det blev inte många rader eftersom jag inte har mycket att skriva om just idag.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards