Alla inlägg den 1 februari 2009

Av bfalk - 1 februari 2009 19:56


nyponsoppa med glass i - såå gott!


Av bfalk - 1 februari 2009 19:22


ojoj, redan en ny månad! snacka om att tiden går fort, det känns inte ens som jag har gjort något den här månaden.

just nu sitter jag med datorn i knät, slö kollar lite på top model och laddar hem alla marilyn manson skivor, jag vill såå gärna se han live! undra om han är lika bra live som på skivorna? på metaltown, där han ska uppträda så kommer även disturbed och volbeat.. aah, det skulle vara något för mig!


idag har jag inte gjort så mycket, jag tror jag gick upp vid halv ett. kollade lite på the L word och åt en macka. vid fyra så gick jag och mamma till ica, handlade lite gott till beck filmen. det blir chips och dipp (som jag inte ätit på hur länge som helst!) samt kex och någon ost, hoppas det blir gott. jag hämtade oxå ut mitt paket, där i låg mina KISS skor och ett par skit snygga jeans, dock så vet jag inte om jag kan ha dom ;p får prova dom imorn eller något.

har kollat lite på handbollen och något matprogram.. men nu sitter jag ju här. har så ont i nacken så efter duschen måste jag nästan kräva en massage av min söta mor.


jaa, igår var det ju fest på dallan :)

jag fick snabba mig som sjutton för att hinna med mig, men det funkade. var inte i min bästa form, var väldigt seg. vi kom till dallan vid kvart i 6, en stund senare så kom marika och då började vi pynta med ballonger och glitter! det blev väldigt fint.

vid 7 så kom det folk och vid halv 8 så började vi käka. jag fick jätte ont i tänderna när jag åt, så åt inte så mycket som jag hade velat, menmen.

jag var ju som sagt inte så pepp, så det gick ju som det gick. men marika verkade jätte glad och det var ju bra!

  moi


 marika


  borden



träffade milla och sara en snabbis, och johan oxå. efter tolvdraget så gick jag, mamma, mattis, jocka och jocke till aveny. det var inte så mycket folk där, kanske för att det är så stort så man märker inte.

kollade lite på något rockband, sen var vi bara i rockbaren. jag ville hem efter ett tag för jag fick ont i höfterna.

helgen har ändå varit rolig, det är kul med fest :)


i veckan måste jag verkligen plugga, sen på torsdag blir det go'middag och bio. då kanske man får chansen att slappna av lite.


nej, nu orkar jag inte skriva mer!

hejhopp!


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards