Alla inlägg den 6 februari 2009

Av bfalk - 6 februari 2009 18:35


nu var det hela 4 dagar sen jag skrev och efter klagomål från en viss mr. nordström så måste jag nog skriva ner en rad eller två i min kära blogg.

jag har varit på skolan hela veckan, på alla lektioner! jag vet inte när det hände sist, jag har pluggat som en idiot och jag måste verkligen plugga nu i helgen, tråkigt men sant. samtidigt så ska jag slappa som aldrig förr, jag känner hur jag bara behöver få vara för mig själv, med mig själv och mina tankar. jag har ont i kroppen oxå, så jag är nog inte världens roligaste. det blir lebbserie hela helgen, och kanske lite chips.


tisdag och onsdag gjorde jag nog inget speciellt mer än att vara på skolan och sova direkt efter maten typ ^^

men igår, torsdag så var jag med mamma min på stan efter skolan. jag sa till mig själv att jag inte skulle köpa nått. gick det? nej. mamma började leta skor och då ville jag ha skor, fast jag just köpt nya. köpte vanliga låga skor + ett till par som var höga och en liten klack, tror jag? kommer inte ihåg. och så hittade jag ett skit snyggt halsband som var en stjärna, stjärnarmband och strumpbyxor. vi gick runt på stan ganska länge men vi blev less efter ett tag. så vi gick till dallan, thomas ringde så han kom och käkade med oss :) det var kul att se han igen! det kanske blir utgång för mig och han nästa fredag.. den som lever får se. träffade ola oxå, han var lika glad som alltid.

när thomas gick så kom uffe, det var kul att se han igen såklart. vi satt och surra bra länge om allt och inget. jag blev ganska seg när han gick så vi åkte hem med kvart över nio bussen. gosade med min tyrone, duschade och hoppade i sängen. hade en jätte rolig dag och kväll, fylld med kramar, go'mat och gaylords - det kan ju inte bli bättre?


jag mådde jätte dåligt idag när jag vaknade. jag hade sånna fruktansvärda drömmar om folk i klassen, mest om lisa. det var skit läskigt så jag mådde faktiskt illa när jag vaknade, det tycker jag är lite märkligt - hur en dröm kan göra så man mår fysiskt dåligt..

jag var jätte trött när jag åkte till skolan, och på religion lektionen oxå. det bästa med den här dagen var ju tveklöst nuggetsarna och riset! såååå gott! nästan min älsklingsrätt tror jag.

efter idrotten så var jag med christoffer på stan :) det är tur att han går i min klass, att vi har så kul ihop annars vet jag inte vad jag skulle ta mig till. iallafall, jag hämtade ut ett par skor mamma lämnat sen så handlade jag på hemköp sen satt vi på pressbyrån med en varm choklad. det var himla mys eftersom det är så skit kallt ute! värme, någon? jatack! det värsta med sverige är ju dessa kalla vintrar, men jag skulle aldrig lämna sverige, det är alldeles för bra (borsett från vintrarna och all snö som aldrig vill lämna oss).


och så var det med det.

förutom att slappa gärnet i helgen så måste jag ta reda på alla 78 klädhögar som ligger utspridda i lägenheten.. det värsta jag vet är att lägga in kläder i garderoberna! sen ska jag faktiskt försöka gå en promenad, om kroppen tillåter. tisdag kl 1300 ska jag äntligen få träffa en doktor, hoppas det går bra...


nu hoppas jag att nordström blir nöjd över att jag faktiskt skrev några rader ;p


take care!

kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards