Alla inlägg den 7 februari 2009

Av bfalk - 7 februari 2009 22:35


jag har faktiskt haft världens slappaste dag.

fylld med slem och toa, mysigt va?

jag hatar att må illa.


jag såg lite på melodifestivalen, som är fylld med dåliga låtar och stölder från andra låtar. men det fanns ju något bra som räddade hela skiten.

alcazar.

jag älskar deras musik, precis som bwo.

och att andreas är läskigt snygg gör ju saken ännu bättre! tur att dom kom till globen, lite hopp får man ju ha iallafall.


Av bfalk - 7 februari 2009 13:55


nej, det är ingen bra dag idag känner jag.

igår hände det någonting med min hals, jag blev jätte hes och så svider det osv. skit drygt, mår illa pga det idag.

och just innan jag skulle gå och lägga mig så svällde armarna och fingrarna upp, allt såg ut som falukorvar, jag menar - det var inget vidare snyggt. så idag har jag ont i kroppen och är allmänt less. hoppas jag inte blir sjuk nu när jag bara är hemma och tar det lugnt.

jag ser hur det snöar ute, jag är inte sådär jätte sugen på att gå en promenad. då blir man ju bara dyngsur.


nu sitter jag bara framför datorn, lyssnar på marilyn manson. kanske ska åka på metaltown, hoppas på det iallafall, så man får se honom och några andra :)

ska nog snart duscha och ta på mig mjukisbyxan. kanske ska se en film jag fick hem igår, om gud vill med amir chamdin både i en roll och det är han som gjort filmen.


nu ska jag dra mig ifrån datorn.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards