Alla inlägg den 16 februari 2009

Av bfalk - 16 februari 2009 19:29


Nu äntligen orkade jag byta bild, till en ännu äldre! men what to do, jag orkar inte knäppa kort längre. jag gör antagligen bara konstiga poser eller så råkar jag (AV MISSTAG!) nästan göra sönder kameran så jag inte vågar röra den på en vecka eller två..


dagens +

* ska få se vains of jenna i mars

* ska antagligen till peace & love i sommar m. familjen. mötley crüe, volbeat, backyard babies, thåström mfmfmfmf.

* träffat goa människor

* jag har faktiskt pluggat

* fått bra yoghurt så jag inte får ont i magen av fil

* nya serien med tova nyvothny (?)


dagens -

* gå upp när man ligger som mest skönt och drömmer fina drömmar

* skola.. depp elle?

* behövt plugga

* fått en blåsa i gommen som min tunga inte kan låta bli ( = den kommer aldrig försvinna)

* ångestångest över blodsvaren

* ett par (av 35) jeans har gått sönder.. rip. men jag ska laga dig!

* ont i höfterna

* snorig

* fått jobbiga sms av extremt jobbiga människor


och det var det!

lite bättre än att skriva långa meningar, haha .

nu ska jag snart se en ny serie på 1an, och försöka fixa med mina kläder.. nu är det 100 högar i rummet snart.. jag känner hur äcklig jag är.


kram&puss


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards