Alla inlägg den 8 mars 2009

Av bfalk - 8 mars 2009 18:23


fruktansvärt ont i huvudet och i ena örat, samt halsen och (som vanligt) olika delar i kroppen, behöver jag ens skriva att jag tror jag börjar bli mer sjuk?

försökte sova lite förut, men det gick inte. så nu är jag sådär jätte super seg.

nu till frågan: skola eller inte skola? hmm.. får se hur jag mår senare. men det känns inte så kul att gå dit när man mår som en gnu, det känns som att man ska svimma bara man ställer sig upp, av egen erfarenhet så kan skolan göra så man får feber! det vill jag helst slippa. och jag måste bara skriva hur less jag är på puckade idioter som tror att man blir frisk genom att äta ett äpple och att jag bara har en vanlig förkylning, hur man än förklarar så fattar inte dessa puckon hur det är. aaahh.. what to do.


igår råkade jag visst slösa två timmar på twilight, som jag anade så var det inge vidare bra. vart har all kritik tagit vägen? vart har alla bra filmer tagit vägen? en simpel romantiskfilm med en kritvit kille som har en super fixad frilla är tydligen hur bra som helst. suck. såhär ska inte en vampyrfilm vara, inte enligt mig. se på gamla vampyrfilmer istället. fast när jag tänker till så har inte nya filmer alls varit nå bra på sistone. var det bättre förr? jag tror nog det.


nej, nog om det.

fan vad ont jag har i käften.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards