Alla inlägg den 13 mars 2009

Av bfalk - 13 mars 2009 20:22


bella & tyrone


har nyss (försökt) gosat med tyrone, men hyper som vanligt. han har varit överallt på en minut. och rivit mig på handen, det svider. tänkte ladda upp lite bilder för kvällen, eftersom inte alla kollar min bdb så kanske det blir roligare med lite bilder i bloggen. för jag tycker om när man blandar text med bilder, och nu vet ni det :) och ni som kollar båda.. får dubbel glädje! (i wish).

en bildbeskrivning kommer vid varje bild! enyoy it babes.


 

hyper råttan var överallt och försökte hoppa ner från soffan.


 

fritz satt utanför och såg sugen ut..         att försöka läsa går inte när T.är ute.


me and myyyy raaaaaaaaaat fo'evaaah. han har fått några konstiga sår på kroppen, blir lite orolig må jag säga.. :/ men tror inte att det är något allvarligt då han är lite knäpp som vanligt.


 

tyrone snodde nötter. på andra bilden ser man hur han har stoppat hela munnen full, men gjorde bilden mindre så det kanske inte syns. NUT RAT!


min nya pose stil.. jag tycker den är ganska fin. posen kallar jag: "har jag eller har jag inte, borstat tänderna?" jag hade borstat tänderna där.. men det var några timmar sedan.


och det var det hela. hoppas det var lika roande för er som för mig.

här sitter jag nu och kollar på let's dance och försöker bli hungrig! jag fattar inte, hur man kan känna sig mätt då jag bara ätit fil till frukost? är rädd att jag spyr om jag äter. jädra medicin. hoppas dagarna går fort så den tar slut snart.

sitter på msn och pratar med krille, sitter och skrattar för mig själv. han är ett litet knäppo och jag vet vad jag ska få i studentpresent av honom, haha det kommer bli så fint så fint.

men nu fortsätter kvällen, med eller utan.. tyrone.


kram&puss





Av bfalk - 13 mars 2009 17:47


tydligen så var i only wanna be with you en cover. efter? nej, det vill jag inte påstå. kanske inte så påläst.

jag var ju tvungen att lyssna på orginalet och hör och häpna!! jag tyckte inte om den!

och nu vet ni det.


och varför detta inlägg?

man vet ju aldrig om polisen knackar på dörren och undrar vad jag gjorde idag.. jo, jag skrev detta högst intressanta inlägg svarar jag då!


puss

Av bfalk - 13 mars 2009 17:00


hello.. and goodbye!



alive and well.. ja, nästan iallafall! har mindre ont i halsen nu men det har ersatts av illamående pga medicinen. fattar inte varför man ska ta den på fastande mage, det är ju då man mår illa :o skumt sa vargen.

idag fick jag åka ner på stan, inte kul. men jag klarade av det. köpte biljetter till mig och mamma, köpte skvallertidningar och sen åkte jag hem igen. så nu har jag något att läsa ikväll. jag är sjukt trött oxå, det är lite små drygt.

har lite små ångest över att jag missat skolan.. men som vanligt: vad ska man göra? kanske inte så kul för dom andra om jag skulle råka smitta dom heller.. hoppas jag inte missar så överdrivet mycket, men jag måste nog ta igen lite iallafall. har fortfarande den där läseboken som ska vara färdigläst nästa vecka.. jag har läst några sidor bara. men så går det när boken är skit tråkig och jag har ingen lust att läsa!


i onsdags var jag ju på skolan, det var jobbigt men jag klarade hela dagen + att sista lektionen blev inställd, om den inte hade blivit det hade jag nog gått hem. hade grymt ont i halsen och var inge social alls, mest bara trött. fick en hatblick för att jag tackade nej till att festa på fredag. det känns ibland som att man inte får bestämma över sin egna kropp, jag bestämmer själv vad jag vill göra och hur mycket jag tror jag kan klara av. jag hatar att vara sjuk och att bli det gång på gång gör mig inte så peppad på fest, då jag kan bli ännu mer sjuk och det tar längre tid för kroppen att försöka hämta sig. jag lär nog hinna med en och en annan fest innan jag dör. lugn bara lugn så ordnar sig allt. men visst är det tråkigt att missa roliga förfester och en kväll på krogen, men halsfluss tillsammans med medicin + alkohol låter inte som en bra kombo just nu. and that's that!

i onsdags fick vi även studentgrejer. jag har inte ens kollat på min mössa, jag har kvar den i skåpet oxå. jag betalade 130 kr för min och jag måste erkänna att det kändes. det är mer hyper kring en mössa än studentdagen. jag köper hellre en finfin klänning eller en finfin champagne för mer pengar än till mössan.. som man aldrig kommer ha på sig igen.. min åsikt är att man nog kastar pengar i sjön om man köper en mössa för 900 kr, som man har en dag. så jag känner mig nöjd över att inte behöva bli påverkad av att hetsköpa till dagen då jag går ur skolan :) och snart är det dax.. det känns som jag inte riktigt är klar än. men det ska bli så skönt, så skönt. hoppas bara att man får ett jobb någonstans. kanske i sthlm? ;) eller körsångare bakom KISS (som jag var imorse).

himla bra musik på rockradion.. btw lixom.


tillsammans med sjukdomar hit och dit så har jag varit jätte irriterad dom senaste veckorna.. jag kan ibland tänka mig vad det kan bero på men ibland inte. men att vara med en nybliven tonåring igen (det låter läskigt..) så kanske det inte är så konstigt att man är irriterad. nästan hela  tiden. det är ganska jobbigt, menmen. hoppas snön försvinner snart, så man får vår och värme - då löser sig nog allt.


 


imorn blir det rock för hela slanten! det är vains of jenna sedan crucified barbara på pipepline. det ska bli kul, och jag antar himla varmt.


nej, nu ska jag sluta skriva innan du blir tokig.


kram&puss


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards