Alla inlägg den 16 mars 2009

Av bfalk - 16 mars 2009 20:23


m: det ser ut som du har dreads.

b: det blir så när jag inte tvättar håret så ofta.


mor: du har några utslag här..

b: kanske det blir så när jag aldrig duschar längre?


jäkligt bra konversationer dom senaste dagarna om min hygien! men: jag använder handsprit. and that's that!

klias nå fruktansvärt i mitt öga, har gjort det i två dagar nu.. känns som allergi, känner igen kliandet så att säga. konstigt, snön har inte ens försvunnit och jag känner igen hur det blir på våren..

har bara suttit framför tven idag och segat. har velat tagit tag i saker, men jag har lixom inte kommit upp från soffan. men jag tror, jag tror att jag ska lägga in lite kläder i garderoben.

har lyssnat på mellan akten på melodifestivalen, en kille som kör pirrilirrris låt hero, sjukt bra version! och vad är grejen att folk hackar på hur han ser ut? det är väll låten som är det viktigaste? om låten hade låtit sådär kanske det hade gått ännu bättre! såg även att ugglas fått utstått kritik pga hennes utséende.. vafan? handlar inte själva festen om låtarna? visst, om låten är dålig - då är det en helt annan sak. men man kan faktiskt inte göra något åt hur man ser ut (om man inte väljer att lägga sig under kniven vill säga...). folk kan ju inte ha mycket att göra om dagarna..


mr m ville ha mig som modell för en dag.. ska börja skriva autografer snart. 20 kr sen har du den! (priset kan öka)


kram&puss

Av bfalk - 16 mars 2009 15:10


blir alltid lika förvånad över hur fort tiden går nu.

jag lyckades endast klämma in en dag i skolan förra veckan, men denna vecka måste bli bättre! dock så började den inte sådär jätte bra då jag var hemma idag.. sov nästan ingenting inatt, så jag var helt groggy när jag gick upp idag, sedan började illamåendet som inte blev bättre vägen till vårdcentralen. jag råkade visst sluta andas där. varför ska jag alltid göra det när jag ska ta prover?! haha, tur att det finns någon där som säger att jag inte ska glömma att andas. det blev ju inte bättre att tanten drog lite i nålen hit och dit och sa att det inte kom något blod. jag kände att snart skulle jag svimma. jag vettefan vart den där nervositeten kommer ifrån, kanske för att jag varit på vårdcentralen och sjukhuset så mycket den senaste tiden.. nånting är det och det är jätte obehagligt! bortsett från det så gick det bra, jag gick hem på en gång. la mig i sängen och läste lite skvaller sedan så somnade jag in. sov en stund och har nyss sett på ..och så kom polly, ganska bra film. nu såg jag just hur den där bruden vann melodifestivalen, jag trodde den var för konstig för svenska folket. och ändå verkar majoriteten tro att det blir fiasko utomlands? det lät ju bra.

mamma kom in med en påse innan hon skulle gå till mormor, äntligen äntligen låg det saker där i som jag har frågat om i över ett år.. det verkar bra att vara tyst, då får man det man ska ha. grattis i tell you. och där i låg min älskade infinite mass skiva som jag letat ihjäl mig efter! så jag blev glad.


menmen.

i fredags var jag ju bara hemma med tyrone som man kan se i något inlägg under. var vaken ganska länge, tills jag blev jätte trött faktiskt. men kunde jag sova? neej. fullmånen tar knäcken på en!


lördagen kom jag ändå upp vid tolv, så det tyckte jag var bra gjort efter ha legat vaken halva natten. satt lite vid datorn, sen började jag fixa mig. tillsammans med fix och bra musik blir man faktiskt peppad. fick även veta att mamma fick sluta tidigare så det inte skulle bli så stressigt. vi möttes upp på dallan, kollade på matchen och hade jätte kul! träffade gudfar och plastfarsan :) vi käkade lite oxå innan vi drog till pipeline. det var jäkligt dött när vi kom dit, men den lilla skaran som var där rockade på som fan! det var skit kul att jag köpte en biljett måste jag säga.

vains of jenna

förbandet var vains of jenna som jag fick nys om för ganska längesedan och har gillat deras musik sen dess! håller med uffe när han säger att det låter som en blandning mellan byb och guns'n'roses. dom rockade på som fan! men jag blev chockad lite senare då dom satt vid några stolar och bord och skulle skriva autografer och tog 20 kr för en bild på dom, annars fick man ju autografer på armarna.. jag kollade på basisten och frågade om han drev med mig och jag märkte att han inte riktigt var beredd på den frågan. vad jag vet så gör inte ens dom största banden så ;p så, tack men nej tack. storhetsvansinne tro?


crucified barbara

nästa band som spelade var crucified barbara, som bara består av brudar! jag har lyssnat på någon låt med dom men dom har inte lagt sig på minnet. men NU har dom gjort det kan jag lova! fan så bra dom var, rockade på som några tok. mamma vände sig till mig under en låt och frågade om jag inte skulle bli trummis. hah, kanske något att fundera på?

jag var jätte nöjd över kvällen, musik älskare som man är fick man två bra band för priset 130 :- , mycket billigt! nästa konsert är hardcore superstar, det ska oxå bli jätte kul!


efter konserter(na) så gick jag och mamma till dallan, kände inte igen någon! det var konstigt folk där. men lite senare så kom två av micke's kompisar, det var kul! träffade sara en jätte snabbis, men tappade bort dom lika fort. var med johan en stund där sen så träffade vi gisse och maria :) jag hade kul efter oxå, en riktig helkväll med min mamma. det behövde vi känner jag.


söndagen hade jag ont lite överallt. som vanligt efter en konsert, så det var ju inte så ovanligt. jag började kolla på AIK matchen som dom visade på tv, men tur som var somnade jag! nu har dom förlorat två matcher.. det är riktigt illa.

senare på kvällen kollade jag på beck, sen fick mamma äran att massera min nacke. det var behövligt!

sen försökte jag då sova, med dåligt resultat...


imorn blir det skola för min del, hoppas illamåendet är lite lite bättre så man orkar vara social. på torsdag ska jag förhoppningsvis klippa mig, så jag har något att se fram emot. har blivit jätte less på mitt långa hår och kan knappt vänta innan det är kort igen!

nej, nu ska jag lyssna på music!


kram&puss



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards