Alla inlägg den 18 mars 2009

Av bfalk - 18 mars 2009 18:00


har suttit och funderat lite (märk väldigt lite) på om jag verkligen ska ha bloggen. jag gillar det, det gör jag. och jag hoppas att andra uppskattar den. men får man något privat? hmmmss. med några besökare varje dag så kanske någon där ute blir ledsen om man lägger ner den. men just för tillfället så tycker jag nog om att skriva, helst att få skriva av mig om alla dessa åsikter om allting.

jaja, nog om det.


igår, tisdag så var jag då på skolan. det hände inte så mycket där vad jag kan komma ihåg. åkte hem fort som attan för att ta min medicin, jag har satt upp tider och jag som är bäst på att glömma: GLÖMMER ju självklart! tur att det är slut på skiten på torsdag.

var med om en högst märklig sak.. men man ska aldrig bli förvånad nuförtiden har jag hört.. märkligt var ordet. iallafall. jag och mamma hjälptes åt att skura skålen till fiskarna, nu är det jätte fint där. innan så var det fullt med växter så dom kunde knappt simma runt där.

var vaken ett bra tag innan jag somnade.


idag när jag vaknade var jag jätte konstig i kroppen, jag var yr och det kändes som jag skulle svimma men det gick till sig efter jag ätit frukost :) det var så skönt att det var soligt idag! man mår mycket bättre och blir på bättre humör.hade en lektion på morgonen, sen hade vi lååång lunch i väntan på att gå till tonhallen för en föreläsning/monolog om alkolism. den var förövrigt väldigt bra, killen som framförde det hela var mycket duktig, en bra skådis helt enkelt. man fick veta hur han vuxit upp och hur alkoholen alltid funnits runt och med han i sitt liv. när det var slut så var jag väldigt trött och fick ont i huvudet som sitter kvar än.. det är inte så kul.

när vi kom till stan så följde christoffer mig till HM, där jag köpte hårfärg sen vidare till hemköp där jag handlade lite till maten jag nyss käkade. det var gott, men mår väldigt illa nu. jag har ingen aning om det beror på något jag åt eller om jag helt enkelt åt för mycket, haha.

funderar starkt på att ta en varm lång dusch, kanske känns bättre då. kl 19 sitter jag och mamma bänkade framför tven då AIK (hockey) spelar match. hoppas verkligen att det kommer gå bra!


och imorn ska jag äntligen få klippa av mitt hår. både mamma och mormor ska oxå klippa sig så det blir att vi träffas hos mormor och käkar där :) det ska bli kul att träffa henne igen! ska kolla om jag kanske kan färga mitt hår där oxå, skulle bli bra.

på fredag kanske jag ska på det nya stället alexis, skulle faktiskt vara ganska kul. det är så kul att lilla sundsvall har gaykvällar, det behövs.


nej, nu har jag inte mycket mer att skriva om. om det är fel lite här och där är det för att jag har ena ögat på tven medans jag skriver .. om man kan skylla på det..? äh, jag gör det ändå!


kram&puss

från bellis  

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards