Direktlänk till inlägg 23 mars 2009

min måndag

Av bfalk - 23 mars 2009 20:19


jag var helt död idag i skallen när jag vaknade imorse. men jag tog mig upp efter många om och men! blev klar ganska fort, så jag hann faktiskt med att ladda ipoden.

åkte till skolan, hade pulsgrejs på friskvården. jag har alldeles för hög puls! det gillar vi inte. sen så hade vi situps och armhävningar, hur många man kunde göra. det gick oväntat bra, jag kan ju göra några iallafall. efter friskvården så var jag sååååå hungrig, när man bara ätit en macka till frukost så känns det ganska väl efter att man har rört lite på sig. så jag handlade en god macka på skolan, sen var det dax för samhälle och sen äcklig soppa. pluggade ganska mycket på sista lektionen, ska väll göra klar den uppgiften i veckan eller i helgen..


jag åkte från skolan lite tidigare, mötte mamma på stan. var helt matt efter att bara ha sovit några timmar + vädret. vad är det som händer? ska det aldrig bli vår? jag som var så glad över solen som lyste. hmmm..

kollade hur mycket en biljett till lions share kostar, en gammalgammal vän till mamma spelar i det bandet. växte upp med han när jag fortfarande bodde med pappa. dom är väldigt kända utomlands, fått spela med dom riktigt stora banden så det ska bli kul att se dom och träffa lasse igen! :) tror dock inte att han känner igen mig..

var bara en snabbis på stan sen tog vi bussen till mormor! idag var hon skit söt och på glatt humör. jag åt massa mackor och surrade med henne tills elin kom. då fick jag en ny kompis. elin hade med sig nellie så jag lekte med henne som en tok, det blev ju nästan som att ha idrott (ja, säger hon med noll kondis!). det var jätte kul och hon är såååååå söt! tänkte käka upp na'.

jag klippte mig sist, det var skönt när barret klipptes av. elin sa att det var i toppen skick, trots alla mina färgningar och hur mycket jag plattar det och hur mycket jag tuperar det. så då kan man ju faktiskt vara lite mallig att det är i bra skick. frillan blev bra, men det kommer ta en vecka kanske innan jag vant mig, det är väldigt kort! mer som nån annan i L word än just den jag skulle ha, men så kan det gå. jag älskar kort hår, så det löser sig nog!

efter klippningen så handlade jag och mamma lite sen så skjutsade elin hem oss. satte mig vid datorn för att beställa massa bra böcker, blev så sugen!

två av böckerna handlar om sexuella övergrepp på barn och den tredje boken handlar om dexter (serien alltså..) sen beställde jag konsten att läsa tankar åt mor.. jaaaaaaa tänkte jag när hon sa att jag skulle ta den. nu kommer hon kunna läsa mina tankar, ännu bättre. eftersom jag snart läst ut ajvides bok så blir det perfekt att det kommer in nya.


jag fick en grek middag idag, det var skit gott!

 

maten blev ganska sen, så jag var tokhungrig när jag började äta. åt alldeles för mycket så jag fick magnknip.. men vad ska man göra när det är så gott?

efter middagen så pussades jag lite med fritz, som gillar att ligga på golvet medans. tur att han är lite speciell annars hade jag inte gillat honom, jag är nog den bästa matten som finns här i den hemska världen.

 mitt mongo


och nu sitter jag här med färg i håret, ska snart hoppa i duschen. sen får jag se om jag antingen ser på dom halva männen eller om jag tar undan alla tusen högar med kläder.. vad låter mest troligt att jag gör? inte det andra chansar jag på!

jag hoppas verkligen att jag somnar fort ikväll och att jag slipper alla konstiga drömmar som jag haft på senaste tiden.. det känns som att man varit vaken hela natten men när man egentligen sovit och haft hjärnan igång på alla drömmar. nej ush, låt mig drömma om gunvald and his batong så blir det bra. hehehehhe.


nu ska jag duscha och njuta av värmen (som jag inte får ute!)


kram&puss


 
 
jessica

jessica

24 mars 2009 17:42

bakom stängda dörrar är en superbra bok! om man får säga så... eller ja, man blir väldigt tagen av den!

http://jasshole.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bfalk - 28 februari 2013 02:35


    Eftersom man alltid ska skryta om saker man gör bra så ska jag tamefan också göra det.  Detta är ingen comeback för mig. Jag ska alltså bara skryta här litegrann..  Jag har sedan jag blev medlem på Ester&co, 15 februari, tränat varje da...

Av bfalk - 14 februari 2013 13:53


Jag har kommit fram till att min lust att blogga har försvunnit totalt, så är the end of an era här. Eftersom det knappt är någon som läser den här bloggen så behöver jag ju ändå inte ha den kvar. Jag kanske återkommer med en ny blogg, som endast b...

Av bfalk - 11 februari 2013 21:47


Mamma har dumpat sitt fotbad hon fick i julklapp hos mig, hon säger att vi ska ha delad vårdnad om den, haha. Åååå det är så grymt härligt alltså. Mina onda fötter blir genast gladare och avslappnade, tror det är bra medicin för dom som har ont i fos...

Av bfalk - 11 februari 2013 12:45

"The world goes on and you're gone. The best revenge is to live on and prove yourself." Eddie Vedder ...

Av bfalk - 10 februari 2013 18:30


  FYFAN vilken huvudvärk jag har! Det är inte ofta det händer men när det väl smäller till, PANG! Så göre så ont så det känns som allt ska sprängas. Väldigt oskönt må jag säga.  Och i två dagar har jag städat med mamma hos min bror som ska hyra ...

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards