Alla inlägg den 7 april 2009

Av bfalk - 7 april 2009 18:38


suck och pust.

snaaaart är det onsdag och sen är det lov! det ska bli riktigt skönt, det känns som jag ska sova bort hela lovet, men det kan man oxå  göra.

det har inte hänt mycket idag, det kom en kille från mansjouren och pratade med klassen, det var ganska intressant.

när jag kom hem så satt jag.. ja, vid datorn och lyssnade på musik, blev skit trött och valde att slå igång någon film. denna gången blev det role models som fick äran att ses utav mig. den var jätte bra tyckte jag, kanske lite konstigt eftersom jag inte brukar gilla sånna där filmer så speciellt mycket. ett extra plus i kanten är ju att sean william scott är huuuur snygg som helst! tycker allt att han borde pallra sig till sundsvall, why not lixom?


och nu sitter jag alltså här igen..

finns inte så mycket att göra, borde plugga kanske men njae.. snart lov ju.

bortsett från att jag knappar på tangenterna så funderar jag över varför bobby's hårstudio kommer upp före bloggagratis. kan det bero på att jag vill bli klippt av honom eller att det bara beror på hans sensuella läppar? det kan vi fundera över people.

det känns inte som att jag har så mycket att skriva om, vädret suger fortfarande, katterna är fortfarande pain in the ass och jag drömmer konstiga drömmar.. jag kan ju berätta för er att jag har jätte ont i ryggen idag! är det verkligen nyttigt att träna, får ju fan ont av det hela tiden! mer chips åt folket!


kram&pusss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards