Alla inlägg den 9 april 2009

Av bfalk - 9 april 2009 22:56


som jag skrev igår skulle jag ju städa på kvällen. vilket jag gjorde. jag dammsög, skurade och donade tills det var skinande rent! och såklart ska katterna ta bort denna underbara lycka över att det är rent. jag tror dom inte gillar mig längre, dom ville nog ha hem mamma oxå.

när jag städade klart så började jag att färga håret direkt.. vilket projekt! men jag är så oerhört glad att jag kan fixa håret själv, blir alldeles för nervös när andra håller på med mitt hår..

senare på kvällen kollade jag lite på hockeyn och efterlyst. kollade på brudarna på playboy mansion och undrade om dom bara agerar som dom gör för att folk har en viss uppfattning om blondiner med stora tuttar eller om dom verkligen är så dumma som dom ger sken av? jag antar att det aldrig är något jag får veta. men vad hemskt och gå och låtsas vara dum hela tiden pga en hårfärg eller vad det nu kan vara.. vad hemskt att vara ihop med en gubbe för att bli känd.

jag gick och la mig vid tolv på natten, fast jag läste ju lite först såklart.



sov ganska oroligt på natten, vettefan varför. sånt är bara jobbigt.

jag vaknade vid 11 idag och ringde till mamma på en gång, hon var på väg hem från sthlm när jag ringde. jag klev upp, fixade lite, käkade, klädde på mig och sen kom hon! det blev kramar och mycket prat, hon berättade om resan och nu vet jag nästan allt om new york.. fråga ba säger jag.

vi var hemma en stund sen åkte vi ner på stan för att handla lite. hittade lite grejer som jag nog ska inhandla imorn, måste gå och säga hej till dom på dallan å ;]

ikväll har vi ätit go'sallad och pratat, såg på criminal minds oxå. nu sitter jag bara här och sitter. det är påsk nu va? jag känner det, jag är tok allergisk. blir bara förbannad när jag blir sådär tok förkyld och ögonen klias. finns det inget bättre att göra?


 nya färgen grejjs från äpplet


kram&puss!

Av bfalk - 9 april 2009 22:53


och mitt hjärta bultar ett extra slag och jag ler.

fantasikillen som jag har är perfekt, och sviker mig aldrig!




Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards