Alla inlägg den 18 april 2009

Av bfalk - 18 april 2009 18:08


Idag mår jag faktiskt mycket bättre, jag tog en promenad till ica. Jag kallsvettades och mådde grymt illa men jag klarade det galant! Ica var fylld med snorungar och knarkare, just vad man behöver se för att inse att man har det ganska bra trots allt. Där köpte jag mig chips och dipp, något jag inte ätit på jätte länge. Får se om jag får i mig nått till en film ikväll. Ska bara njuta ikväll, det är något jag anser vara bäst på.

Innan jag gick till Ica så skurade jag och mamma till fiskarna, det gick väldigt snabbt denna gång och fiskarna överlevde ännu en gång. Dom ser inte längre ut att vilja dö.

Måste bara få nämna SM guldet.. Oh, det känns så bra! Det är så bra för AIK!

Snart tänkte jag försöka få i mig en potatisbulle eller två.. Jag tror nästan magen behöver något.


Igår låg jag och mamma i varsin soffa och kollade på Generation Kill, där Alexander Skarsgård är med. Jag blev inte helt såld på den serien, för mycket amerikanskt. Jag hoppas inte folk jämför dom med de svenska soldaterna. Efter den serien såg vi på komikern Pablo Francisco, han är sjukt rolig! Kolla upp han på youtube, det är värt. Han gör ljud som man inte trodde en människa kan göra.

Var uppe halva natten och låg i sägen och läste. Läste ut den tredje boken av John Ajvide Lindqvist - Pappersväggar. Det är uppföljaren till Hantering av odöda. Den är väldigt bra, den byter miljö 10 gånger.. Jag var först rädd att tappa bort mig men det blev inte alls så, han beskriver så bra. Man får en uppfattning om vad det handlar om på en gång och eftersom fantasin gör det så lätt för mig att "få reda" på hur alla personer ser ut, hur dom bor osv. Det handlar forfarande om de döda som börjar leva igen, det låter säkert jätte dåligt men sättet han skriver på gör att det känns som det verkligen händer. Slutet var extra fint. "Bara man följer Ajvide".


~

Nu längtar jag tills mina nya tshirts kommer.. Hmm.. Och det där med att hålla i pengarna ... Just fått en check, måste inhandla ett par jeans!

Nej, nu ska jag försöka äta. Kolla lite på Heath Ledger, dom visar 10 orsaker att hata dig nämligen.. Han var duktig, han var så söt. Och så tvungen att dö.


kram&puss

Av bfalk - 18 april 2009 18:05


Glädjetårarna sprutar och jag är så glad!

SM GULD för AIK's herrar i innebandy!


Framåt stolta AIK!

Av bfalk - 18 april 2009 17:50


 


Igår kollade jag på Berg flyttar in.. Hon spenderar en helg (tror jag) hos en kändis, får se hur dom lever osv. Denna gång var hon hos Markus Schenkenberg, den första manliga supermodellen. Född och uppvuxen i sthlm men bosatt i New york. Det var intressant att se hur han lever med träning och galor men man fick även veta att han inte har någon bästa kompis och han är väldigt ensam. Jag har märkt att det här programmet avslöjar mer än vad man tror. Personerna verkligen öppnar upp sig. Programmet var jätte bra, det är många som säger att modeller inte kan vara roliga och är mest bara uppstoppade. Markus bevisade motsatsen. Det är extra bra att han är svensk tycker jag. Han verkar ha båda fötterna på jorden trots att han är så känd. Och, han passar verkligen in i att vara supermodell ;) Snygg som attan. Och visst behöver vi manliga modeller när det kryllar av brudar överallt! Och tack för att dom inte väljer att se anorektiska ut.

Bilderna som är högst upp är bilder som jag tycker lite extra mycket om.


Nu väntar jag bara på att hon ska flytta in hos Dregen..

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards