Alla inlägg den 20 april 2009

Av bfalk - 20 april 2009 19:03


Och idag började skolan igen. Inte så himla sugen, funderade faktiskt om jag skulle råka sova vidare.. Men jag tog mig upp! Väldigt trött eftersom mina höfter värkte hela natten. Mamma var hemma när jag klev upp, det är bättre att få sällskap när man käkar frukost och så även fast jag inte är den mest sociala människan på jorden när det är morgon.. Jag fixade mig ganska snabbt sen var det iväg till skolan!

Hade samhälle lektion, lunch och på sista lektionen skrev jag ut mitt projektarbete och gav den till läraren. Jag pratade även om mitt betyg i psykiatri och ligger på MVG, nu vet man ju inte hur det här slutar men det är ju otroligt! Men så mycket tid jag lagt ner på alla uppgifter så kanske det inte är konstigt? Men det är konstigt i mitt huvud. Jag har aldrig fått MVG på något, inte i betyg, i en uppgift eller på ett prov. Frågan är nu om jag kan ta åt mig det här..

Efter skolan så träffade jag mamma och Gisse på ett kafè, satt där i 10 minuter kanske. Pratade om hur jag ska göra om mitt rum, så nästa vecka kanske vi ska ut till birsta och handla in grejer! Jag hoppas vi gör om rummet innan nästa år, tycker man har väntat nog nu.. Vi gick vidare och kollade i lite affärer innan vi fick skjuts till nacksta och till mormor! Lika söt och kramgo som vanligt, dock jätte smal. Stackars. Vi satt bara i soffan och surrade på ett bra tag, sen åkte vi hem. När jag kom hem så satte jag mig vid datorn och skrev klart en uppgift som ska bli till en utställning på skolan. Tänk om någon orkar titta på det! Ska skriva ut det imorn och sånt dårå. Har suttit vid datorn ett tag innan jag fixade Tyrone's bur, jag har dekorerat den med massa grenar som han (förhoppningsvis) ska klättra och gnaga på.. Nu är det fint där med grenar samt hans "sovplats" som är en vinlåda! Självklar urdrucken.

Och nu sitter jag här igen med en kurrande magen, fast det är tur att man vant magen med att äta sent. Kan inte äta om inte klockan är halv 7 - 7. Så man håller ut ett tag iallafall, men nu är jag sugen på mat! Idag bjuder huset på paj, sallad och en dressing. Jag lär bli mätt! Och snart börjar Gif matchen, den går på tv så ska kolla på den. Vi ska även fixa några jeans, sy upp och klippa.


Funderar starkt på att beställa ett par jeans och ett linne som jag hittade igår, hittade inga jeans på cubus idag. Det var storlek skit fet. Jag vet inte om det passar mig riktigt..

Jag hoppas starkt på att det snart slutar blåsa, peruken åker ju av hela tiden!


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards