Alla inlägg den 23 april 2009

Av bfalk - 23 april 2009 16:05


Dagen har faktiskt varit väldigt bra idag, hade bara två lektioner och det har varit fint väder! Det är så skönt att bara sitta ute och surra med kompisarna.

När jag kom hem satte jag mig ute, åt kladdkaka och läste bok. Läste jätte länge men nu kollar jag på top model. Solen har försvunnit så det blev faktiskt lite kallt..

Ikväll ska jag till oleary's med brorsan och gisse, sen så kommer nog mama :)

Även att hon ringde mig idag och frågade om jag ville ha inskolning på hennes jobb och kanske börja jobba där i sommar. Ska dit nått till veckan och kika hur det är där, det skulle vara skönt att veta att man får något jobb.. Eftersom vissa ställen är väldigt sega på att höra av sig om man får jobb eller inte.


Och imorn är det äntligen fredag! Veckan har gått hur fort som helst och det tackar vi för! Det blir nog roligt hela helgen, afterwork imorn och på lördag ska vi grilla, la familia. Pontus kommer till sundsvall oxå, så måste träffa honom, det var ett tag sen nu!

Jag undrar nästan vart mina beställa tshirts har tagit vägen.. Hoppas dom kommer imorn.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards