Alla inlägg den 27 april 2009

Av bfalk - 27 april 2009 14:09


Senast jag skrev var för 4 dagar sedan, tror inte det är många som är så intresserad av den här bloggen.

Ha kvar bloggen eller radera den? Det kan man ju tänka på.


fredags var det iallafall skola, gjorde säkert mycket bra men det bästa med hela dagen var lunchen på big boy med gott sällskap bestående av Vicky och Christoffer :) Efter skolan så gick jag och C på stan, jag köpte mig en ny tröja. En lila svart med dragkedja, jätte skön! Vi satte oss vid ån och käkade glass, hade jätte kul! När hans buss åkte så åkte även jag hem. Satt hemma ett tag, käkade och fixade oss sen åkte vi ner på dallan. Hann vara där ett bra tag innan brorsan och Gisse samt Jocka kom. Det var skönt att man fixat ett bord, kände av mina onda höfter.. Det är inge roligt! Dom käkade, surrade på och sen var det jag, mamma och Gisse som blev kvar där! Hade jätte kul och efter en stund så kom även Stoffe dit. Var kvar där ett tag sen så tvingade han mig till BK, höll på att kvävas där inne. Min stil passar verkligen inte in där, men vad gör man inte.. Var där i 40 minuter kanske och på den tiden träffade jag folk jag inte sett på tusen år, fick hemska raggningsförslag och massa frågor om min piercing. Så det kan gå. Det var skönt att komma hem och få sova, men hade en jätte rolig kväll! Spontant uppskattas.


lördagen mådde jag lite illa så jag klev inte upp förns vid ett tiden på dagen.. Käkade, duschade och tvättade sen så kom mamma hem efter mathandling. Jag var så himla seg så jag låg ute en stund och blundade innan jag satte igång med att sminka mig. Det gick ganska fort så jag hann faktiskt med några dansmoves innan brorsan och Gisse kom! Micke visade lite grejs på datorn, sen satt vi och surrade och drack gott vin. Maten blev klar, som bestod av grillat, potatis och sallad! Det var huuuuuur gott som helst, man känner att snart, snart är det sommar = mer grillning. Underbart.

Efter maten så satt vi i soffan och pratade om allt mellan himmel och jord, lyssnade på musik samt drack gott. Det blev cider, vin, jäger, drinkar och shots innan kvällen var över. Haha, helt sjukt! Micke drog efter ett tag och då kom Maria, det var jätte kul :) Vi dansade och höll på toka oss innan vi åkte ner på stan till Oleary's, det var inte så mycket folk där men jag hade skit kul eftersom man var med rätt folk. Det blir som man gör det så att säga. Jag och brorsan dansade som några dårar så jag förstår inte riktigt hur vi hann med allt det andra.. Som att sitta i baren, haha. När kvällen var slut så gick Gisse med mig till bussen, kom hem och borstande tänderna sen tvär sova i sängen. Jag hade så sjukt kul, sånt tackar man för!


söndagen, igår alltså trodde jag att jag mött en vanlig bakisdag. Men efter att ha besökt toaletten en gång för mycket så började jag oroa mig över att det kanske inte berodde på spriten, men jag vet ju inte.. Det kan ju vara vad som helst. Det är äckligt och något jag inte vill vara med om igen, fick så ont i magen och det håller i sig även idag. Förutom illamåendet som jag även har idag så har jag ont i nacken och ryggen, hoppas verkligen på att det försvinner snart.

Valde att vara hemma idag, vilket nog var ett bra val. Jag har bara legat i sängen och tänker fortsätta med det.. Det kanske blir bättre om jag ligger ner.

Synd att man inte fick må bra heeela helgen, menmen. Hade iallafall jävligt kul och det är det som räknas :)


kram&puss


Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards