Alla inlägg den 30 april 2009

Av bfalk - 30 april 2009 15:22


Och så satt man här igen dårå!

Både igår och idag har det varit underbart väder, man märker att man mår mycket bättre mentalt när det är fint väder och man blir gladare! Det tackar jag för!

Igår så fick jag hem tröjan jag beställde från gina, den vita med svarta ränder. Jätte gullig och skön framförallt! Gjorde inte så mycket på dagen men på kvällen åkte jag och mamma ner på stan, träffade Gisse på dallan och tog en cider sen gick vi till oleary's där vi satt och kollade på AIK matchen. Det var en hemsk historia som jag helst inte vill gå in på.. Jag tror domarn hade en dålig dag iallafall.

Satt där ett tag sedan så åkte vi hem och jag duschade och gick och la mig. Jag drömde tokdrömmar, fast inte så dåliga. Tror nästan att jag mötte min drömman, men vet jag vem han är? Nej.. Men han kan komma och hälsa på en gång till tycker jag allt.


Idag så hade jag sovmorgon till 9 men var helt bombad i skallen när jag klev upp, skit trött men jag blev piggare av att käka lite och av vädret såklart. Vi övade på HLR första lektionen, är det något som är krävande så är det ju det! Fick skit ont i händerna.. Men det måste ju göras. På lunchen så blev vi serverad väldigt god mat, då blev min mage glad. Hade en till lektion efter det men fick sluta mycket tidigare.

När vi slutat så åkte jag och Diana och hämtade hennes bil, sedan så skjutsade hon hem mig :) Och som ni märker sitter jag ju här, måste snart börja duscha och fixa mig. Sen kommer mamma hem med sprite eller nått så jag kan göra en drink, mumma! En grek drink närmare bestämt, ska det va så ska det! Ikväll blir det förfest och sedan 50dagars.. Det ska bli jävligt roligt! Det kommer nog bli drag på stadshuset ikväll och jag känner att det kommer vara himla kul! Tänk, snart tar jag studenten. Något som var väldigt långt borta för ett tag sen, känslorna är blandade. Att sluta gå till skolan kommer kännas knepigt, det är ju trots allt något jag gjort i 13 år. Men det kommer bli roligt att få jobba och tjäna pengar. Men lite ångest är det över det hela. Jag hoppas dagen kommer bli toppen!

Eftersom jag inte fått något svar om sommarjobb så ska jag antagligen jobba på mammas jobb, det är skönt att veta att man får göra något. Jag ska få gå inskolning under de två veckorna jag är ledig innan studenten, en dag, en kväll och en natt är det bestämt. Det blir nog väldigt braaa. Och vem är min inskolningslärare? Morsan givetvis, haha ;)


Nej, nu blev det lite mer än väntat att skriva. Nu ska jag duscha och försöka klura ut vad man ska ha på sig ikväll.. Good luck to me!


Ha en underbar valborg!


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards