Alla inlägg den 7 maj 2009

Av bfalk - 7 maj 2009 16:58


Åh, vet ni hur seeg jag är just nu? Troligen inte, men jag kanske kan förklara. Jag är jätte seg! När jag kom hem gick jag in i dimman tror jag, men ska försöka att inte sova för då kommer jag inte somna ikväll/natt och jag ska upp så tidigt. Jag har just städat lite på rummet, men tror nästan att jag fixar klart imorn. Nu sitter jag här framför datorn, dricker ett glas vin och springer fram och tillbaka till toan för Tyrone är där och river ner saker hela tiden, irriterande? JA!

Idag var det en helt vanlig skoldag, det blev bestämt att det blir en förfest här imorn och sen krogen. Det ska bli skit roligt! Vad är det man säger, i can't wait. Det var ju ett tag sen det var förfest här, det blir nog bra endå, hoho.

Efter skolan var jag med Vicky en stund, sen åkte hon hem och jag mötte mamma. Vi gick till pleasure och hon piercade näsan :) Hon var så nervös så jag kunde inte låta bli att häckla henne lite, vad är jag annars till för? Men det gick bra och det blev väldigt fint! Vi köpte lite vin, för att fira. Kan man inte fira sånt? Ääääh.

Jag blev ännu mer sugen på att pierca mig, tror jag ska göra det nästa vecka. Det blir en piercing istället för en biljett till p&l, jag vet, jag ville verkligen dit menmen. Jag jobbar troligen då endå, känns lite konstigt att ta ledigt en vecka när man börjar på ett nytt jobb. Sådär på en gång lixom.


Ikväll blir det hockey, må Sverige vinna! Sen ska jag försöka gå och lägga mig tidigt...


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards