Alla inlägg den 12 maj 2009

Av bfalk - 12 maj 2009 19:03


Var just inne på byb sidan och jag har kollat på den här tshirten länge nu.. Den skulle nog passa väldigt bra med svarta jeans och min svarta väst, hoppas den stämmer på bilden bara. När det är färgstarka kläder är det svårt att veta hur de ser ut på riktigt.

Men jag tycker den ser väldigt ball ut faktiskt ;)



Förhoppningsvis så kommer den på fredag. Jag kan verkligen rekommendera deaf&dumb företaget, skit bra!


~

Jag sitter här med min förkylning och kallsvettning, inte det roligaste. Jag har just pratat med en kompis och jag kan inte förstå varför jag känner mig så knäckt över en vanlig förkylning? Jag kan inte äta, för jag mår så illa. Jag kan inte sova fast mina ögon går i kors. Man kan tro att jag har influensa eller något liknande, men var är då febern? Ibland förstår jag inte på min kropp.. Kroppen är just nu som i koma.

Ont i magen har jag oxå.

Det är inte så roligt just nu.

Det är då man beställer tshirts, har jag hört.

Av bfalk - 12 maj 2009 13:43


Igår skrev jag ju att jag skulle försöka slumra till, gick det? Nej. Jag blir riktigt irriterad när det enda man vill är att få sova en stund men det går inte.. Jag kollade på Wanted, Angelina Jolie är grym i den filmen! Gillar att allt är rått och det går alldeles för mycket i slow motion, sånt är ju alldeles för bra, haha.

Låg hela kvällen framför tven i soffan, var nog inte alltför rolig. Men ska man vara det när man är sjuk?

Jag har fått lock i båda öronen, blir tokig. Halsontet har gått till hosta och jag har blivit tok förkyld.


Idag vaknade jag vid 8, då tänkte jag gå till skolan. Men mamma satt i soffan och sa åt mig att gå och lägga mig igen, jag skulle inte gå nånstans. Ibland är det nog tur att man lever med en förälder, som kan säga till vad som är rätt och fel. Det hade nog inte gått så bra om jag gått till skolan, men jag försöker inbilla mig att jag är frisk. Ska försöka inbilla mig imorn oxå.

Nu kollar jag på sex&the city, men är sugen på att kika på någon film.. Men vet inte vilken, visst är det jobbigt?

Nu orkar jag inte med det här, nu hoppas jag att jag blir frisk och kry nångång!


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards