Alla inlägg den 16 maj 2009

Av bfalk - 16 maj 2009 18:11


För några veckor sedan kom jag på hur man blir less på en maträtt, jag trodde aldrig att jag skulle bli less på tacos. Men titt på fan, det blev jag!

Såhär råkade det bli:


1. Åt tacos till middag.

2. Dagen efter åt jag tacos till lunch.

3. Hade inget hemma så jag åt tacos till middag.


Byt ut 'tacos' till just din maträtt så ska du se att du blir less du å!


Goood luck!


/bfalk

Av bfalk - 16 maj 2009 18:05


Puh! Nu är jag klar med en uppgift, den längsta. Tog kanske två timmar, varav en halvtimme på att klura ut vad det egentligen handlade om. Men nu är den klar, bara tre kvar nu.. Men det går nog.

Efter att jag blev klar så gick jag och mamma till kiosken, köpte dricka till maten och en glass till efterrätt :) Ska äta kött och sallad idag, det blir nog bra.

Som jag skrev förut blir det att slappa ikväll! Ska kanske kolla på hur det går för Sverige i Eurovision, men tro inte att jag kommer sitta bänkad. Det lääär vara hemskt dåliga låtar med, sånt klarar inte mina nerver av. Fattar inte ens hur sånna låtar kan komma med.

Imorn ska jag ner på stan och köpa mig en ny mascara, de tar slut ovanligt snabbt nu för tiden.. Sen ska jag nog till LV7 som jag skrev igår. Vet inte alls hur jag ska hinna plugga, men det löser sig nog.

Inte blev det stugan i helgen heller, eller om vi ska åka får vi bara vara där en natt för jannebanan. Vi får väll se hur vi gör, skulle vara grymt härligt att åka dit men då vill man ju vara där minst två nätter iallafall..


Jaja, nu har jag inte mycket mer att skriva!


kram&puss

Av bfalk - 16 maj 2009 12:54


Hejhejhallådär!

Det blev väldigt sent igår, jag kunde verkligen inte sova! Jag kan tippa på att jag somnade efter fyra iallafall. Fåglarna kvittrade och det var så ljust ute. Och när man inte kan sova tänker man på hundratals saker, ganska onödiga tankar - men man kan inte sluta! Det var lite smådrygt. Jag vaknade för en halvtimme sen kanske.. Jag är ganska seg, men det kommer nog bli bättre snart.

Jag ska fixa frukost och duscha tänkte jag, sen är det en pluggdag. Det känns hemskt att plugga på en lördag, men måste det eftersom jag har så mycket. Men varför ska det vara så svårt att börja?! Det är nästan nervöst innan jag börjar.

Jaja, man får hoppas att man skriver bra, det är ju det allt hänger på.


Idag skulle jag och mamma grilla, men det ser inte ut som att det blir så. Det ska ju blåsa hela tiden! Jag blir tokig. Kan det inte vara sol och ingen blåst? Hihi.

Det enda jag ska göra ikväll är att slappa, det är bra najs det med. Min läpp ser hemsk ut, jag vill att svullnaden ska försvinna. Nu. Mamma får ångest för att det ser ut som när jag blev sjuk i augusti. Hua, lillmamma.

Nej, nu säger hon att jag måste käka nått!


kram&puss

Av bfalk - 16 maj 2009 01:12



Bella, jag älskar dig. Du har alltid varit den bästa vännen i mitt liv. Jag älskar verkligen dig och jag vet att du känner detsamma. Jag vill inte förlora dig nu när jag har dig. Du är verkligen det bästa inom kompis världen som kunnat hända någon som mig. Jag älskar dig!! Verkligen!!

Av bfalk - 16 maj 2009 00:31


Om du känner dig trött

Så ligger jag där bredvid dig

När du går upp tidigt på morgonen

Så går jag upp med dig

Om du har ett begär

Så fixar jag det åt dig

Om du vill ta en tur alldeles för dig själv

Så väntar jag på dig


Kärlek är min drog, är min medicin

Stanna med mig sötnos, stanna med mig sötnos, stanna med mig

Kärlek är min drog, det är mitt heroin

Stanna med mig sötnos, stanna med mig sötnos, stanna med mig

Stanna med mig sötnos, stanna med mig sötnos, stanna med mig

Stanna med mig sötnos, stanna med mig sötnos, stanna med mig


När du känner att du eldas upp

Så eldas jag upp med dig

Om du behövde ljuga lite

Så låter jag det vara sant

När du blir låg, blir jag lågare än dig

När du har fått nog, har jag haft det
mycket mer nog än vad du visste


Kärlek är min drog, är min medicin

Stanna med mig sötnos, stanna med mig sötnos, stanna med mig

Kärlek är min drog, det är mitt heroin

Stanna med mig sötnos, stanna med mig sötnos, stanna med mig

Stanna med mig sötnos, stanna med mig sötnos, stanna med mig

Stanna med mig sötnos, stanna med mig sötnos, stanna med mig

Stanna med mig sötnos, stanna med mig sötnos, stanna med mig

Stanna med mig sötnos, stanna med mig sötnos, stanna med mig

Stanna med mig sötnos, stanna med mig sötnos, stanna med mig



Låten är ju självklart John Me - Love is my drug.

Skit lätt låt att översätta och den blev lika gullig på svenska som på engelska anser jag :)

Jag har laddat upp låten en gång tidigare i något inlägg, men kan man ladda upp den för många gånger? Den är ju helt underbar! Lyssna och njut.



Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards