Alla inlägg den 18 maj 2009

Av bfalk - 18 maj 2009 14:23


AAAaahh nu gick jag in i min trötthets koma! Kanske måste vila, det vore ganska skönt.

Lugn dag idag, en promenad på morgonen, sen så kom jag verkligen igång med samhälle uppgiften, vilket är väldigt bra. Hoppas det blir bra gjort bara, känns som uppgifterna blir lite väl slarviga nu när man inte har så mycket tid på sig..  Till lunchen så bjöd några klasskompisar oss på lunch, en sallad. Sen så slutade vi, och nu sitter jag här.

Pratar lite med Pontus på msn bara och som sagt, funderar om man ska sova en liiten stund (brukar bli en lååång stund, haha).

Idag fick jag hem min nya Backyard tshirt, skit snygg!


Ikväll är det match, jag och mamma vill inte se den så det lär bli att man lyssnar på webbradio.

Djurgården - AIK. Det första derbyt för säsongen, åh. Alltid lika nervöst.


Nej, nu har jag inte mycket mer att skriva om just nu.


kram&puss

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards