Alla inlägg den 19 maj 2009

Av bfalk - 19 maj 2009 20:33


Nu har jag verkligen pluggat, men det känns inte som jag kommer någonvart.. Men det blir som det blir har jag hört.

Idag har det varit skola som vanligt, skulle stanna kvar på sista lektionen för att just plugga men alla datorer jävlades med mig! Så det blev inte mycket med det. Träffade min mor på stan, handlade lite sen så gick vi hem. Fyfan, så jobbigt det var. Jag fick ont överallt och jag kände mig oerhört otränad.. Hmm. Inte bra.


Har suttit på msn och surrat med massa folk, imorn blir det förfest hos mig sen krogen :) Ska bli riktigt roligt att umgås och ha kul efter att ha blivit sönder stressad av skolan! Ett plus i kanten är att Josse ska komma, det var ju år och dar sen! Ännu mer plus är att jag är ledig torsdag och fredag och heeela helgen, ska verkligen sova ut. Det känns som att det behövs.

Nu ska jag duscha för att sedan kolla på The Mentalist, i just love it!


puss&kram

Presentation


peace, love, rock'n'roll madness

Omröstning

Anser du att man ska få skriva vad som helst i en blogg "min blogg, mina tankar", sålänge det inte kränker någon?
 Ja
 Bara vid enstaka tillfällen
 Nej

Fråga mig

25 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards